گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۱۲ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
بالاترین آمارهای بهبودی بیماران کرونا مربوط به بیمارستان شفا است

رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان شفا خرم آباد گفت: تلاش مجموعه شفا در ایام کرونا بی‌نظیر بود چراکه یکی از بالاترین آمارهای بهبودی بیماران کرونا در کشور مربوط به بیمارستان شفا است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عصر امروز دکتر روح‌اله فکوری، رئیس هیئت مدیره و موسس بیمارستان شفا در آیین تجلیل از خبرنگاران لرستانی که در محل بیمارستان شفا برگزار شد، اظهار کرد: این آیین در به منظور تقدیر از جایگاه صاحبان قلم و روز خبرنگار تدارک دیده شده است زیرا کار خبرنگاران جهت ارزش دارد که حقایق و وقایع را بیان می‌کند تا جامعه در جهت اهداف خود حرکت کند.

وی ادامه داد: خبرنگاران به مانند چراغ راهنما هستند که مسیر بهتر را نشان می‌دهند.

دکتر فکوری با بیان اینکه شاخص های اقتصادی معیاری برای ارزیابی اقتصاد است،افزود؛ یکی از این شاخص ها، تولید ناخالص داخلی است، اگر تولید ناخالص داخلی بالا رود، مشکلات تورم، بیکاری و… هم حل خواهند شد.

رئیس هیئت مدیره شفا ادامه داد: دولت موظف به سرمایه گذاری در زیرساختها از جمله، راه آهن، راه و… است، بر لزوم ایجاد بستر فرهنگی برای جذب سرمایه گذار در استان، توسط خبرنگاران و صاحبان قلم تاکید کرد.

وی گفت: بیمارستان شفا یک سرمایه برای لرستان است و در معرفی توانمندی های استان موثر واقع شده است.

دکتر فکوری با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه ورود سرمایه گذاران در استان، نقش رسانه را جذب سرمایه گذاران کلیدی دانست و گفت: ۲۲ سال از فعالیت شفا می‌گدزد که در حال حاضر ۱۲۶۰ نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته که در تاریخ لرستان کم‌نظیر است.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان شفا با اشاره به اینکه بیمارستان شفا بیشترین اشتغالزایی بخش خصوصی در لرستان را دارد، اظهارکرد: تلاش مجموعه شفا در ایام کرونا بی‌نظیر بود چراکه یکی از بالاترین آمارهای بهبودی بیماران کرونا در کشور مربوط به بیمارستان شفا است.

دکتر فکوری در پایان با اشاره به نقش کلیدی خبرنگاران در جذب سرمایه گذار گفت: بیمارستان شفا با اشتغالزایی هزار و ۲۶۰ نفر، بیشترین اشتغالزایی بخش خصوصی در لرستان را دارد.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید