رییس اتاق اصناف مرکز لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۰۶ :: ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
اصناف و بازاریان حامی تمام قد نظام مقدس کشورمان هستند

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان خرم‌آباد، اظهار کرد: اصناف لرستان از گذشته تاکنون تمام قد پشتیبان و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند‌.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این مراسم در سالن اجلاس اتاق اصناف مرکز استان با حضور سرهنگ پاسدار فریبرز حاتمی مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان، سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، سرهنگ حیدر احمدی مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان، سرهنگ علی زاده مسئول بازرسی سپاه ناحیه، رئیس اتاق اصناف مرکز استان، سیدروح الِه موسوی فرمانده جدید حوزه بسیج اصناف خرم آباد؛ وثوق مدیریت بازرسی اتاق اصناف و جمعی از روئسای اتحادیه ها و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف برگزار شد.

در این مراسم حشمت رحیمی رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع روئسای اتحادیه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، اظهار داشت: مجموعه اصناف و بازار شهرستان همانطور که در سالهای گذشته با تمام توان از انقلاب اسلامی ایران و سپاه حمایت و پشتیبانی نموده در آینده نیز به حول و قوه الهی این راه را ادامه خواهد داد و در جریانات اخیر کشور نیز مجموعه اصناف لرستان کوچکترین همراهی با جریانات ضد انقلاب و استکبار جهانی نداشته و نخواهد داشت.

در ادامه سرهنگ احمدی مسئول بسیج اصناف استان نیز با بیان تشکر از مجموعه اصناف و بازاریان، تشریح کرد: همانطوری که امام خمینی (ره)فرمودند: «حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است» همه اقداماتی که اصناف و بازاریان در طول عمر با برکت نظام اسلامی انجام داده‌اند از جمله پشتیبانی مالی از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و در بحران ها و مشکلات بعد از جنگ که سیل و زلزله و کرونا و… در راستای حفظ نظام اسلامی بوده و هیچ وقت در طی این مدت در جهت تضعیف نظام کوچکترین اقدامی انجام نداده‌اند و همیشه همراه و پشتیبان مالی و جانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده ‌اند.

سرهنگ فریبرز حاتمی مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان نیز گفت: نقش بازاریان در موقعیتهای مختلف انقلاب اسلامی ایران انکارناپذیر است و ازطرفی در شرایط بحرانی اقتصادی و تحریم‌ها، همراهی، همدلی و همکاری بین اتحادیه‌های صنفی در خدمت رسانی به مردم عزیز ما بیش از پیش اهمیت دارد.

حاتمی افزود: صد البته بازاریان استان در این زمینه همچون مصاف های گذشته مخصوصا در شیوع همه‌گیری کرونا و کمک به سیل زدگان استان و زلزله نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و بدون تردید مدیریت خوب اتاق اصناف استان از ویژگیهای بارز این همراهی وهمدلی است.

در پایان سرهنگ‌ برامکی فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از رییس اتاق اصناف استان بیان داشت: نقش کم‌نظیر اصناف در آرامش جامعه و رفاه مردم خصوصا در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. در مشکلات و شرایط دشوار مردم، اصناف ما همیشه هوشمندانه و با بصیرت انقلابی که دارند نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌ند لذا از عوامل مهم و کلیدی در پیروزی‌های کشور عزیزمان محسوب می‌شوند.

سرهنگ برامکی ادامه داد: بسیج اصناف هم به فراخور وظیفه انقلابی که دارد دو هدف را دنبال می‌کند؛ یک بحث اجرای احکام نورانی دین مبین اسلام در قالب فقه بازار و دوم ناامید کردن دشمنان نسبت به رخنه در اصناف و بازاریان که بحمدلله اتاق اصناف مرکز استان و بازاریان در همه حال همراهی و مدیریت خوبی داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید