تاریخ: ۲۳:۳۷ :: ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
اعطای تندیس مدیر جهادی به مدیرکل تامین اجتماعی لرستان

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از سوی برنامه تلویزیونی “افق روشن” شبکه استان به عنوان مدیر جهادی و تلاشگر انتخاب و با اهداء تندیس مورد تجلیل قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، منوچهر گودرزی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در سومین حضور خود دربرنامه تلویزیونی افق روشن شبکه استان، براساس گزارشات مردمی و پایش های همه جانبه توسط عوامل این برنامه تلویزیونی و بواسطه تحقق وعده ها و انتظارات مطرح شده مردم در برنامه های قبلی به عنوان مدیرکل جهادی و تلاشگر با اهداء تندیس مورد قدردانی قرارگرفت.

گودرزی در این برنامه به سیاستهای تامین اجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک اشاره کرد و گفت:در راستای اجرای طرح ۳۰۷۰ بیش از ۳۰ خدمت تامین اجتماعی می بایست غیرحضوری می شد تا ۷۰ میلیون بار مراجعه تامین اجتماعی در طول سال کاهش یابد.

وی افزود: با برنامه ریزی مدیران ستادی و با همت همکاران استانها این خدمات به بیش از ۴۰ نوع خدمت ارتقاء و توسعه یافته است که صدور ۳۲ هزار سند تعهدات کوتاه مدت در هشت ماهه اخیر به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و پرداخت ۷۴ میلیارد تومان بابت پرداخت مقرری بیمه بیکاری به صورت غیرحضوری بیانگر ارتقاء سطح خدمات ازطریق طرح مذکور می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان به مجموعه فعالیتها و تلاشهای این اداره کل در انعکاس و اطلاع رسانی طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح بخشودگی جرائم درسال گذشته بیش از هزار و ۸۰۰ فقره بدهی مربوط به کارفرمایان مدیون تقسیط که در پی آن ۱۳۵ میلیارد تومان از جرائم کارفرمایان بدهکار بخشیده شد.

وی، اضافه کرد:همچنین در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان در شش ماهه اول سال جاری هزار و ۱۷۷ فقره بدهی برای کارفرمایان تقسیط شده است.

گودرزی تصریح کرد: یکی از دغدغه های مردم در برنامه های قبلی سرعت در فرایند صدور مفاصا حساب برای پیمانکاران بود که در شش ماهه اول سال گذشته تعداد پیمانهای محاسبه شده جهت صدور مفاصا حساب دو هزار و ۱۰۰ فقره بوده که با اصلاح فرایندها در شش ماهه اول سال جاری این شاخص به تعداد پنج هزار و ۳۱۷ فقره یعنی به ۲/۴۲ برابر افزایش یافته است.

وی همچنین از طرح” بیمه فراگیر خانواده ایرانی” به عنوان طرح تحولی سازمان یاد کرد و اضافه کرد: در این طرح پوشش بیمه ای مناسب برای دانشجویان، زنان خانه دار و دختران مورد تاکید قرارگرفته است که از آغاز اجرای این طرح تاکنون قریب به سه هزار و ۹۰۰ نفر بیمه شده مشمول این طرح نام نویسی و زیرچتر حمایتی سازمان قرار گرفته اند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان اظهار داشت:به منظور نظارت و پیگیری حقوق بیمه ای کارگران شاغل درکارگاه‌ها، در شش ماهه اول امسال حدود ۳۱ هزار و ۳۰۹ بازرسی دوره ای از کارگاه‌ها یعنی ۳۱ درصد بیشتر از نرم مصوب تعیین شده از سوی سازمان مرکزی انجام شده و در بازرسی های کشفی ۳۱ درصد رشد در شش ماهه اول سال نسبت به نرم مصوب داشته‌ایم به طوری که هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده جدید به بیمه شدگان سازمان اضافه شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید