به همت مجمع خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس لرستان صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۵۰ :: ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وره زرد شهرستان پلدختر

مدرسه ۳ کلاسه روستای وره زرد پلدختر با مشارکت بانک مسکن و نوسازی مدارس استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه پلدختر ، صالحی مدیر امور شعب بانک مسکن غرب کشور ، احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن کشور ، ایمانی رئیس تبلیغات روابط عمومی بانک مسکن کشور ، دهداری زاده مدیر شعب بانک مسکن لرستان ، رضاییان معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای نوسازی مدارس ، چاغروند نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان ، سهرابی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان و تنی چند از مسولین استانی ، مدرسه ۳ کلاسه روستای وره زرد شهرستان پلدختر افتتاح شد .

صالحی مدیر امور شعب بانک مسکن غرب کشور با تبریک فرارسیدن ماه رجب ضمن گزارش مبسوطی در خصوص عملکرد بانک مسکن در حادثه سیل و میزان تسهیلات پرداختی این بانک به حادثه دیدگان، افزود : علاوه بر پرداخت تسهیلات برای ساخت و تعمیر منازل آسیب دیده از سیل در بحث کمک به ایجاد مشاغل خانگی روستایی هم اقدامات زیاد و اثربخشی توسط بانک مسکن در شهرستان پلدختر صورت گرفته است .

وی ادامه داد: در بحث ساخت و ایجاد فضاهای آموزشی مناسب برای فرزندان ایران زمین ، بانک مسکن با احساس وظیفه اجتماعی خود اقدام به ایجاد ۲۵ مدرسه در اقصی نقاط کشور کرده که از این میزان سهم استان لرستان ۳ مدرسه در شهرستانهای نورآباد ، الیگودرز و پلدختر بوده است .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه پلدختر نیز با تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع) ، از همه ی کسانیکه به هر نحو در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت می کنند قدردانی و تشکر کرد و افزود : بانک مسکن بانکی پیشرو در امر خدمت رسانی به مردم است و سهم بسزایی در محرومیت زدایی داشته و دارد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : ساخت مدرسه پایه گذار جایگاه والای علمی اکنون ایران اسلامی است به نحویکه ایران عزیز هم اکنون در بین کشورهای اسلامی در جایگاه نخست علمی قرار دارد و در قاره آسیا پنجم و در جهان رتبه شانزدهم را ازآن خود کرده است .

مهندس رضاییان معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس لرستان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام علی (ع) و ماه رجب گزارش مبسوط و کاملی از مهمترین اقدامات پساسیل نوسازی مدارس در شهرستان پلدختر ارائه داد و افزود : پروژه ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با تلاش های خستگی ناپذیر مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و آقای خرم آبادی و مشارکت بانک مسکن محقق شده است.

وی ادامه داد: این واحد آموزشی به جای مدرسه ی تخریب شده از سیل روستای وره زرد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۷۰ متر مربع و با زیر بنای آموزشی ۲۷۰ متر با صرف اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده است .

در پایان این مراسم ضمن اهدا کیف و نوشت افزار به دانش آموزان با اهدا لوح سپاس از مجریان ساخت این واحد آموزشی بالاخص مهندس بیژن احمدی سرناظر ابنیه ، ایوب عبدل نیا ناظر و علی اقبالی ناظر تاسیسات قدر دانی شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید