معاون سیاسی استاندار:
گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۴:۳۵ :: ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
امنیت ضروری‌ترین نیاز میهمانان نوروزی است

دکتر بهرام ستاری دستنایی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کوهدشت با تبریک میلاد با سعادت قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) اظهار کرد: اصولا یکی از اهداف بسیار مهم ستاد تسهیل سفرهای نوروزی این است که یک هماهنگی جدیدی‌تری در بین کمیته‌های نه‌گانه در شهرستان‌ها و کمیته‌های ۱۲‌گانه در استان شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهرام ستاری امنیت را ضروری‌ترین نیاز برای میهمانان نوروزی عنوان کرد و با تاکید براینکه در بعد امنیت باید تلاش‌های وافری از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد تا مسافران و گردشگران نوروزی از امنیت لازم برخوردار بوده و با فراغ بال بیشتری در استان حضور داشته باشند، بیان کرد: فضا برای جذب گردشگران بیشتر در شهرستان کوهدشت مهیا شود.

سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: از آنجایی که این شهرستان پتانسیل بالایی به لحاظ اماکن تفریحی، تاریخی، گردشگری و زیارتی دارد می‌تواند محل خوبی برای جذب گردشگران و مسافرین نوروزی باشد.

ضرورت هماهنگی‌ لازم برای ایجاد فضای بهتر و مهمان‌پذیری بیشتر در ایام نوروز

ستاری دستنایی با تاکید بر در دستور کار قرار گرفتن تنظیم بازارو حوادث غیرمترقبه در شهرستان کوهدشت بیان کرد: هماهنگی بین‌بخشی بین کمیته‌ها می‌تواند فضا را برای جذب گردشگران بیشتر در این شهرستان مهیا کند.

وی گفت: ستاد تسهیل را باید هماهنگی‌های لازم را برای ایجاد فضای بهتر و مهمان‌پذیری بیشتر در ایام نوروز مهیا کند تا مسافران نوروزی با آرامش خاطر بیشتر از طبیعت کم‌نظیر شهرستان و استان استفاده ببرند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با تاکید براینکه کمیته‌های نه‌گانه، شهردار، هلال‌احمر، میراث فرهنگی و گردشگری و نیروی انتظامی و فرمانداری شهرستان کوهدشت هماهنگی لازم را در دستور کار داشته باشد تا شاهد مشکلات برای گردشگران و میهمانان نوروزی نباشیم، افزود: اجرای بهتر مصوبات ستاد تسهیلات سفرپ نیازمند مدیریت میدانی است و به عنوان اولین حرکت میدانی تلاشم براین بود که این مهم را به انجام برسانم.

ستاری دستنایی تصریح کرد: در بحث ساماندهی نمازخانه‌ها ورودی شهر، مراکز استراحت مسافرین، استقرار چادرها در ورودی شهرکوهدشت، بازدیدی انجام شد و نیروی انتظامی در آنجا مستقر شد و از فردا نیز میراث فرهنگی و گردشگری، هلال‌احمر و اورژانس پیش بیمارستانی با هماهنگی‌های لازم در ورودی شهر مستقر خواهند شد تا بتوانند خدمات بهتر و در خور شایسته‌ای به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهند.

وی بیان کرد: برای رفاه حال مسافرین و گردشگران نوروزی در شهرستان کوهدشت باید ستاد تسهیل تقویت شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید