گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۴۵ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
جشنواره شب‌های موسیقی نوروز برگزار می‌‌شود/ با هنرمندی سیف الدین آشتیانی و هدایت رستمی

رئیس انجمن موسیقی در پیامی ضمن تبریک نوروز از برگزاری جشنواره شب‌های موسیقی نوروز در خرم آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن پیام محمد میرزاوندی به شرح زیر است:
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
ازین باد ارمدد خواهی چراغ دل برافروزی

نوروز با همه ی طراوت و سرسبزی اش، امید می زاید، نسیم فروردین از رویش دوباره برای طبیعت، شادی به ارمغان می آورد و همه عالم شور و نشاط را از نو آغاز می کنند. بنده نیز بعنوان خدمتگزار موسیقی لرستان سال نو را به عموم مردم، جامعه فرهنگ و هنر ویژه خانواده وزین موسیقی لرستان تبریک عرض نموده و از ایزد منان آرزوی سالی توام با سلامتی و اتفاقات خوب برای فرهنگ و هنر ایران عزیزمان ایران را داریم.

در ادامه رییس انجمن موسیقی لرستان افزود: در نوروز سالجاری، انجمن موسیقی لرستان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، جشنواره شب های موسیقی نوروز را برگزار می نماید.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای نخستین بار ارکستر مجلسی لرستان به صورت رسمی دوشنبه هشتم فروردین ماه با بیش از چهل نوازنده به روی صحنه خواهد رفت. همچنین گروه گلونی به سرپرستی و خوانندگی سیف الدین آشتیانی دهم فروردین و گروه بهار باد به سرپرستی داود رضایی و خوانندگی هدایت رستمی یازدهم فروردین در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد اجرا خواهند داشت.

روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد: علاقه مندان به حضور در جشنواره شب های موسیقی نوروزی برای تهیه بلیت به تارنمای ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید