گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۳۳ :: ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
کارگاه آموزشی رایگان مبانی تئوری موسیقی ویژه سازهای زهی؛

کارگاه آموزشی رایگان مبانی تئوری موسیقی ویژه سازهای زهی به همت انجمن موسیقی لرستان لرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رییس انجمن موسیقی لرستان در این باره گفت: کارگاه آموزش رایگان مبانی تئوری موسیقی ویژه سازهای زهی به همت انجمن موسیقی لرستان لرستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان جمعه هفدهم تیرماه سال‌جاری ساعت ۱۱ صبح برگزار می شود.

محمد میرزاوندی افزود: این کارگاه آموزشی با تلاش های روزبه قربانی نوازنده و مدرس ویلن، هنرمند جوان، خلاق، پویا و اخلاقمدار لرستانی در مکان تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می گردد.

روزبه قربانی با اشاره به اینکه هدف وی از برگزاری کارگاه آموزشی رایگان مبانی تئوری موسیقی، ترویج آموزش صحیح مبانی موسیقی، ارتقا سطح علمی هنرجو برای کلیه هنرجویان سازهای زهی می باشد گفت: به امید آنکه هنرجویان در هر سطحی از نوازندگی به اهمیت تئوری موسیقی پی برده و با توجه به این مهم که زبان موسیقی در سراسر جهان مشترک است، به این آگاهی برسند که یادگیری زبان و الفبای موسیقی توانایی و موفقیت آنان را دو چندان خواهد کرد‌.

مشاوره شرکت در کنکور موسیقی، سازشناسی و ساختمان ساز، تاریخچه ساز های زهی، نت خوانی و کلیدها و فواصل، الگوهای ریتمیک، قابلیت های اجرایی، لحن و معرفی سبک های مختلف، معرفی اساتید و نوازندگان برتر دنیا و ایران بخشی از مباحثی است که در این کارگاه مطرح خواهد شد.

قربانی اظهار داشت: حامد چنگایی کارشناس ارشد آهنگسازی از دانشگاه هنر تهران و نازنین علی بخشی دانشجوی آهنگسازی از دانشگاه اصفهان مهمانان ویژه این کارگاه خواهند بود.

روزبه قربانی ویلن را نزد استادان ابراهیم لطفی، همایون رحیمیان، امین غفاری، زنده یاد محمود مدیری و مختار فلاحی آموخته و تولید آلبوم بی کلام ویولن به آهنگسازی خود و تک ترک، برگزاری چندین کارگاه تئوری موسیقی، ضبط و نوازندگی دربیش از ۳۰ اثر قطعات دارای مجوز، شرکت و کسب مقام در جشنواره معتبر فجر و جوان، اجرای کنسرت های متعدد در استان، ساخت و اجرای موسیقی تئاتر، اجرای چندین کنسرت هنرجویان خود و عضویت در ارکستر مجلسی لرستان را تاکنون در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

محمد میرزاوندی از کلیه آموزشگاه های آزاد موسیقی برای اطلاع رسانی به هنرجویان خود دعوت به عمل آورد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید