گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۵۰ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بازدید نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های نوسازی مدارس لرستان

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان از پروژه های در حال احداث نوسازی مدارس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد اشترینان در مجلس شورای اسلامی، امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، فلاح پوری ذیحساب نوسازی مدارس لرستان ، رضائیان معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس ، رئیس آموزش و پرورش بروجرد و اشترینان و دیگر مسئولان استانی از پروژه های در حال احداث نوسازی مدارس در شهرستان بروجرد بازدید کردند.

گفتنی است: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از چند پروژه در حال ساخت نوسازی مدارس در شهرستان بروجرد بازدید کرد و مسائل و مشکلات فضای آموزشی شهرستان بروجرد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید که توسط آقای گودرزی در سازمان نوسازی مدارس کشور پیگیری شود.

مدیر کل نوسازی و مدارس لرستان در این بازدید از تجهیزات میز و صندلی و وسایل گرمایشی به آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و اشترینان خبر داد.

لازم به ذکر است، در شهرستان بروجرد ۲۱ پروژه در قالب ۸۵ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال ساخت می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید