گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۸ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت عمومی

فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح عملیات مشترک به منظور برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار”یحیی الهی”در بیان جزئیات این طرح اظهار داشت: در پی برخی درگیری های منجر به جرح و وقوع تیراندازی ها به علت اختلافات قبلی در بخش زاغه شهرستان خرم آباد، پس از انجام تمهیدات لازم طرح عملیات مشترک به مرحله اجراء درآمد.

وی افزود: پس از برنامه ریزی دقیق این طرح در سحرگاه یوم جاری با تمام توان و ظرفیت یگان های اجرائی استان، شهرستان خرم آباد و پلیس های تخصصی در سطح بخش زاغه و روستاهای اطراف به اجراء گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: در این طرح ۱۱ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی، ۷۳ عدد انواع فشنگ، مقدار بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ۱۴ متهم تحت تعقیب دستگاه قضائی و انتظامی، مخل نظم و امنیت و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد.

سردار الهی با هشدار به افراد مخل نظم و برهم زنندگان امنیت عمومی، خاطر نشان کرد: پلیس و دستگاه قضاء با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت عمومی را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطعانه خواهد کرد.

این مقام انتظامی لرستان، در پایان گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار در کنار مردم هرگز اجازه جولان به افراد هنجار شکن را نخواهد داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید