گروه: برگزیده
تاریخ: ۲۲:۰۳ :: ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
برگزاری جشنواره مجازی ارزش آب با مشارکت مدیریت شعب بانک مسکن لرستان

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در این خصوص گفت: این جشنواره با موضوع آب شرب و راه های مدیریت مصرف بهینه آب برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهدی بابایی پور افزود: در راستای فعالیت های فرهنگی و با توجه به اینکه شرایط تنش آبی شدیدی در سطح کشور و به ویژه استان لرستان حاکم است و در راستای برنامه های مصوب شرکت آب و فاضلاب جشنواره مجازی ارزش آب با مشارکت مدیریت شعب بانک مسکن، سازمان های مردم نهاد، مجتمع تجاری بعثت مال و آموزش و پرورش استان برگزار می گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان همچنین در خصوص رشته های جشنواره گفت: این جشنواره در رشته های نقاشی، دابسمش و انشاء نویسی ویژه رده سنی ۶ الی ۱۷ سال برگزار می شود که مهلت اولیه ارسال آثار تا ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ می باشد که در صورت استقبال قابل تمدید می باشد.

بابایی همچنین تاکید کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان با تعامل و همکاری همه جانبه ای که با شرکت آب و فاضلاب در بحث فرهنگ سازی داشته است فعالیت های چشمگیری در این حوزه انجام پذیرفته که لازم است از مدیریت و روابط عمومی بانک مسکن استان بابت اجرای مسئولیت اجتماعی و همکاری صمیمانه در اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه در حوزه مصرف بهینه آب شرب تقدیر و تشکر شود.

وی در پایان تاکید کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را (همراه با نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود) به شماره های درج شده بر روی پوستر ارسال نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید