فرمانده انتظامی لرستان:
تاریخ: ۲۲:۲۷ :: ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بیکاری زیبنده جوانان برومند لرستانی نیست/ ۲۵ دستگاه باید در زمینه مبارزه با آسیبهای اجتماعی باید تلاش کنند

شامگاه امروز سردار سرتیپ یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در همایش معتمدین و منتفذین محلات شهرستان خرم آباد اظهار داشت: ما به دنبال دغدغه‌ها و مطالبات مردم هستیم و برنامه‌های خود را در این راستا ادامه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از ایرنا، سردار الهی ادامه داد: امروز بخاطر مطالبات و دغدغه‌های مردم فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد، روسای کلانتری های منطقه، پلیس تخصصی، معاونین نیروی انتظامی در بخش های مختلف در میان مردم حاضر شدند و وظیفه خود را در راستای برنامه‌ریزی و رفع مطالبات مردم انجام خواهند داد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: هر آنچه در توان داریم در راستای امنیت و دغدغه های مردم بکار خواهیم گرفت و باید گفت ۱۰۰ درصد نیروهای انتظامی در استان لرستان بومی و تربیت شده همین استان هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که پایه‌های اصلی برقرار نظم و امنیت نیروی انتظامی و نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند که این برای ما افتخار است.

سردار الهی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی با اقتدار و امنیت در سطح جهان می درخشد، افزود: استان لرستان در دفاع از میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس امروز در زمینه‌های مختلف درخشیده و نمره قابل قبولی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان لرستان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: امروز این استان از نظر زیرساخت‌ها با مشکلات فراوانی روبرو است و مردم امیدشان به دولت سیزدهم است که امیدواریم این امر تحقق یابد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه امروز آمار بیکاری در استان لرستان زیبنده جوانان برومند این استان نیست، گفت: معضلات اجتماعی در سطح استان وجود دارد که بیش از ۲۵ دستگاه باید در این زمینه تلاش کنند تا این معضلات برطرف شوند.

سردار الهی افزود: اعلام می کنیم که فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد فرماندهان کلانتری های این شهرستان ارتباط خود را با مردم قوی کنند، زیرا هرچه ارتباط با مردم قوی تر باشد، امنیت ما برقرار است.

وی در ادامه به جمع آوری معتادین متجاهر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد، ظرف یک هفته همه معتادین متجاهر را جمع آوری کند، اما دیگر دستگاه‌های متولی باید جایی برای نگهداری آنها فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، در ادامه این همایش معتمدین کلانتری شهرستان خرم‌آباد مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات را بدون واسطه با فرماندهی انتظامی استان لرستان درمیان گذاشته و در ادامه از زحمات سردار الهی فرمانده انتظامی استان لرستان تقدیر کردند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید