گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۲۰ :: ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی موجود در پارکینگ‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی موجود در پارکینگ‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، سرهنگ مرتضی چغلوند در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جهت جلوگیری از ضرور و زیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیررسوبی در توقفگاه، پلیس راهور استان نسبت به ترخیص فوق العاده آنها اقدام می‌نماید.

وی افزود: مالکان وسایل نقلیه توقیفی می توانند با همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود به پلیس +۱۰ و درصورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود را ثبت نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان درخصوص تسهیلات ویژه در نظرگرفته شده برای صاحبان خودروهای رسوبی گفت: خودروهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی می توانند باسپردن تعهد نامه مبنی برعدم استفاده تازمان اخذ بیمه نامه شخص ثالث و یا معرفی فرد دارنده گواهینامه، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند، مدارک مورد نیاز جهت ترخیص حضور مالک و متصرف قانونی و کارت ملی معتبر، ارائه مدارک خودرو شامل سند مالکیت (برگ سبز)، کارت، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث می باشد و همچنین هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه سال ۹۴ می باشد.

سرهنگ چغلوند با اشاره به اینکه مدت اجرای این طرح محدود می باشد از مالکان خودروهای رسوبی خواست به منظور بهره مندی از مزایای این طرح هرچه سریعترجهت ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: این طرح فقط خودروهای را شامل می شود که قبل از اسفند سال ۹۹ توقیف شدند و فاقد دستور قضائی و شاکی خصوصی هستند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید