گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۳۹ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
تسریع در پیشرفت طرح جاده الیگودرز-مسجد سلیمان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تسریع در پیشرفت طرح جاده الیگودرز-مسجد سلیمان از ظرفیت ماده ۵۶ استفاده کردیم و هم اکنون برای افزایش سرعت کار، پیمانکار دومی هم انتخاب شده که در حال تجهیز کارگاه است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از ایرنا، محمد خدابخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت جاده دسترسی الیگودرز به مسجد سلیمان برای مناطق مرکزی کشور، لرستان و خوزستان این پروژه جزو مصوبات سفر رییس جمهوری آمده است.

وی در خصوص روند پیشرفت طرح گفت: طول تونل جیرگاه ۱۷۰ متر است که ۱۴۰ متر آن انجام شده است و ۳۰ متر باقیمانده ظرف دو هفته آینده تکمیل می‌شود.

سر ناظر طرح راه الیگودرز-مسجدسلیمان گفت:  وجود معارضان محلی و تاسیساتی از چالش‌های پیش روی این طرح است که  رفع این چالش‌ها نیازمند ورود مسوولان و متولیان است.

مجید دریکوندی گفت: خاکبرداری و خاکریزی پروژه انجام شده همچنین از سه  کیلومتر دیوار حائل بتنی هم ۱۵۰۰ متر آن انجام شده است.

سر ناظر طرح راه الیگودرز – مسجد سلیمان یادآور شد: قطعه اول پروژه ۴۳ دهنه آبرو دارد، که ۲۰ دهنه آن اجرا شده است، اما اجرای آبروهای قطعه اول هم به دلیل دره‌ ای بودن و هم اینکه تردد روستایی برقرار است شرایط خاصی دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید