گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۰۷ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
تعمیر و بازسازی ۳۵ هزار واحد سیل‌زده استان لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان وقوع سیل ویرانگر در استان را فرصتی کم‌نظیر در راستای مقاوم‌سازی واحدهای فرسوده روستایی دانسته و اظهار کرد: ۳۵ هزار واحد سیل‌زده روستایی و شهری در استان تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در جلسه ای که باحضور «طاهری» مدیر امورشعب بانک ملی استان لرستان در محل اداره کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد بر همکاری و تعامل مضاعف بانک‌های لرستان در راستای اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تاکید شد.

«مسعود رضایی» وقوع سیل فروردین ماه ۱۳۹۸ در لرستان را فرصتی ارزشمند در راستای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی استان دانسته و تصریح کرد: ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار در حوزه کاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی هزینه شد.

مدیرکل بنیادمسکن استان با بیان اینکه در سیل ویرانگر سال ۱۳۹۸ در لرستان ۱۳ هزار واحد احداث و بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل تعمیر شد تصریح کرد: بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستان پرداخت شد.

«رضایی» افزود: همزمان با احداث و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده بیش از ۷ هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم‌سازی مسکن روستایی بهسازی شد و ۲ هزار واحد مسکن ویژه محرومین در لرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: تجارب ارزشمند و عملکرد مثبت این نهاد انقلابی در بازسازی واحدهای زلزله‌زده استان کرمانشاه و مناطق سیل‌زده لرستان موجب شد، بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در راستای یاری به مردم زلزله زده خوزستان بعنوان استان معین در این مناطق انتخاب شود.

«رضایی» اقدامات ارزشمند در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان را متاثر از همکاری ارزنده و تعامل موثر بانک‌های عامل استان دانسته و تصریح کرد: در روند بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان با احتساب کمک‌های بلاعوض و معیشتی بیش از ۵۴ هزار پرونده تسهیلاتی تشکیل شد.

مدیر امور شعب بانک ملی استان اقدامات صورت گرفته درخصوص بازسازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی در استان را ارزشمند و قابل تقدیر دانسته و تصریح کرد: بانک‌های عامل استان از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای همکاری و تعامل هرچه بهتر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در راستای مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی استان استفاده خواهد کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید