گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۵۵ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
حمایت اصناف و فعالان اقتصادی از اجرای طرح اصلاح پرداخت یارانه‌ها

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان از برگزاری جلسه اجلاس ماهیانه اتاق اصناف با موضوع مردمی‌سازی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان در این خصوص گفت: این جلسه عصر دیروز مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۹ در استانداری لرستان به ریاست دکتر ابراهیمی معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

در این نشست دکتر ابراهیمی از همراهی هیئت رییسه اتاق اصناف مرکز لرستان، مدیران اتحادیه‌های صنفی و اعضای مربوطه با تصمیمات دولت و حضور کسبه در تمامی شرایط همگام با دولت و حاکمیت تشکر کرد و هدف از مردمی سازی یارانه ها را پرداخت یارانه هوشمند به مردم دانست.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به فواید این برنامه اعلام کرد: اصلا بحث گرانی و کمبود و یا نبود کالایی مطرح نیست و اقلام و کالای اساسی به وفور  و مازاد بر نیاز استان  وجود دارد و از کسبه در جهت همراهی با تصمیمات جاری دولت، نظارت بر بازار و توزیع مناسب کالا و تنویر افکار عمومی مردم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان در خصوص همراهی کسبه با تصمیمات دولت در زمینه مردمی سازی یارانه ها ابراز داشت:  بازاریان و کسبه همگام با دولت  در تمامی زمینه ها همراه هستند و گشت های نظارتی بر بازار تشدید خواهد یافت.

حشمت رحیمی اعلام کرد: اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ضمن حمایت از اجرای صحیح این طرح که ریشه فساد و رانت را خواهد زد، در پشتیبانی از طرحهای اقتصادی دولت  لبیک گفته و به توفیق الهی درخدمت رسانی به مردم در سنگر تولید و کسب و کار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

دکتر جعفری رییس سازمان صمت استان لرستان نیز از همکاری کارکنان اتاق اصناف  و هیئت مدیره اتحادیه های صنفی و کسبه در اجرای برنامه های دولت تشکر کرد و اظهار کرد: از دست اندرکاران امر خواستاریم برابر با قانون و مقررات قیمت نهایی کالاهای اساسی را مشخص کنند تا در کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی استان مطرح و به تصویب نهایی برسد با این هدف که در بازرسی ها دچار چالش عدم قیمت گذاری نباشیم.

لازم به ذکر است: در این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس سازمان صمت استان، مدیر کل امور اقتصادی استانداری، رییس اماکن استان، و رییس اداره غله و معاون تعزیرات استان نیز حضور داشتند و در این جلسه حاضرین به طرح دیدگاه‌ها و مسائل مربوطه پرداختند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید