نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی:
تاریخ: ۹:۰۵ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
در بحث حق‌آبه لرستان با کسی تعارف و شوخی نداریم

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقد کوتاهی در حق استان هستیم که در این زمینه تحقیق و تفحص‌هایی از وزارت‌خانه دولت‌های پنجم تا دوازدهم نیز انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از فارس، مهرداد ویسکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن اظهار کرد: سدسازی و مطالبه حق‌آبه لرستان از مطالبات مهم مردم استان بوده و هست، معتقد به وجود یک کوتاهی نسبت به استان هستیم که در این زمینه تحقیق و تفحص‌هایی از وزارت‌خانه دولت‌های پنجم تا دوازدهم نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسولان بدانند که در این زمینه تعارف، شوخی و بیم و هراسی با کسی نداریم، همچنان که تاکنون نیز این‌گونه بوده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامیبا اشاره به برگزاری جلسات با وزیر نیروی دولت سیزدهم، بیان داشت: وزیر جدید نیرو بداند که با خواهش و تمنا دنبال حق خود نیستیم، بلکه به صورت جدی این موضوع  را پیگیری خواهیم کرد.

ویسکرمی تاکید کرد: وزارت نیرو باید توضیحات خود را ارائه دهد و اگر مجمع نمایندگان قانع نشود، موضوع در صحن مجلس بررسی و در صورت تصویب و بروز جرم، باید برای ادامه کار به قوه قضائیه برود.

وی همچنین به تصویب طرح تقویت امنیت غذایی، افزود: در الحاقیه این مصوبه که در انتظار تایید است عنوان شده که کشاورزان تا زمانی که رفع تداخل‌ها برای آن‌ها تعیین تکلیف نشده می‌توانند زمین‌های خود را کشت کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید