گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۳۶ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
دستگیری شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات سفید کوه خرم آباد

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری یک نفر شکارچی غیر مجاز که در ارتفاعات سفید کوه خرم آباد اقدام به شکار دو رأس بز کوهی نموده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مهرداد فتحی بیرانوند افزود: در پی اخبار موثق از همیاران محیط زیست، مبنی بر شکار دو رأس بزکوهی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد توسط یک نفر متخلف زیست محیطی، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره با همکاری نیروی انتظامی و با اخذ دستور از مقام قضایی اقدام به بازرسی از منزل این فرد نمودند.

فتحی گفت: پس از تفتیش و بازرسی های بعمل آمده از منزل این فرد متخلف، مأمورین موفق به کشف مقداری گوشت شکار و اجزای لاشه این حیوانات شدند.

وی افزود: در این بازرسی یک قبضه اسلحه ام یک، تعدادی فشنگ، یک دستگاه دوربین چشمی و چند عدد کوله پشتی وادوات شکار کشف و ضبط شد.

فتحی بیرانوند اظهار داشت: با عنایت به قوانین شکار و صید پرونده این متخلف زیست محیطی پس از تنظیم صورتجلسه، جهت بازداشت و صدور رأی قانونی به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از وی تا صدور رأی قطعی به صورت امانی زیر تظر این اداره کل باقی می مانند.   

وی گفت: محیط بانان پر تلاش استان لرستان به صورت شبانه روزی در مناطق تحت مدیریت استان حضور دارند و با هرگونه تخلف احتمالی با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهند نمود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود هر گونه تخلف در حوزه محیط زیست را به سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ گزارش داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید