با تلاش جهادی نیروهای شرکت برق؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۹ :: ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
روشنایی به همه روستاهای استان بازگشت

بارش برف و باران شدید در روز گذشته در استان، باعث قطع برق ۷۷ روستا شد که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق لرستان در کمترین زمان ممکن این روستاها برق دار شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان تشریح کرد: بارش برف و باران سنگین در روز گذشته باعث قطع برق ۷۷ روستا در سطح استان شامل شهرستان الیگودرز با ۵۱ روستا و ۱۱۰۰ خانوار ،خرم‌آباد با ۱۵ روستا و ۴۵۰ خانوار ،بروجرد با ۱۱ روستا و ۴۰۰ خانوار شده بود که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق استان تا نیمه های شب روز پنجشنبه ۳۰ دیماه، ۳۷ روستا برقدار و ۴۰ روستا بعلت عدم راه دسترسی از صبح روز جمعه ۱بهمن ماه با همکاری اداره راهداری جهت برقدار شدن آنها اقدام شد که تا زمان تهیه گزارش برق ۳۸ روستای دیگر وصل و دو روستای وارک و آبسرده هم امروز برقدار که در مجموع ۷۷ روستا با تلاش نیروهای جهادی برقدار شدند.

فریدون خودنبا افزود: جهت اجرای این مهم ۱۴ اکیپ نیروی انسانی در سه شهرستان خرم آباد ، بروجرد و الیگودرز ودر شرایط جوی نامساعد فعالیت داشتند که در برخی موارد همکاران مجبور بودن با طی نمودن مسافت های طولانی بصورت پیاده خدمات رسانی کنند.

خودنیا ادامه داد: لازم بذکر است، با توجه به کولاک های پس از بارش برف ، برودت هوا و یخ زدگی سطح معبرها ،نیروهای شرکت توزیع نیروی برق لرستان همچنان در حالت آماده باش بوده و بصورت جهادی در خدمت هم استانی ها عزیز هستند.

وی در پایان گفت: از هم استانی های عزیز انتظار می رود در این روزهای سرد که فرزندان شما در شرکت توزیع پنجه در پنجه برف و کولاک قرار داده و روشنایی بخش منازل شما هستند ، با مصرف بهینه برق و گاز ، صنعت های برق و گاز را در تامین مطمئن انرژی یاری نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید