تاریخ: ۱۸:۳۳ :: ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
رییس اتاق اصناف مرکز لرستان: بازدیدهای میدانی از وضعیت بازار ادامه دارد

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان گفت: بازدیدهای میدانی از وضعیت اصناف و بازار ادامه دارد و نظارت ها بر بازار با شدت بیشتری اعمال می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان، با همراهی مدیریت بازرسی و نظارت این مرکز، در راستای ادامه بازدید های میدانی از اصناف و بازاریان از واحد های صنفی شهرستان خرم آباد در خصوص وضعیت پروانه کسب، درج قیمت روی کالا، ارائه فاکتور به مشتری و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کردند.

در این بازدید، بازرسین اتاق اصناف ضمن بررسی وضعیت بازار اشخاص صنفی و پرسنل آنها از داشتن کارت واکسیناسیون آنها اطمینان حاصل کردند و به تعدادی از واحدهای متخلف اخطار کتبی و برای تعدادی از واحد های بدون پروانه کسب در رسته های مختلف برگه اخطاریه صادر شد.

محمود وثوق مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز لرستان از تشدید نظارت بر بازار خبر داد و گفت: با واحد های متخلف در زمینه گرانفروشی و کم فروشی برخورد قاطع خواهد شد.

وی از همشهریان خرم آبادی خواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره گیری تلفن ۳۳۳۳۸۱۰۱ به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز لرستان گزارش دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید