گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۰۲ :: ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
سراب شهوا مهیای پذیرش گردشگران می‌شود

مدیرکل بازرسی لرستان از ورود این مجموعه برای رفع مشکلات «سراب شهوا» خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته، این منطقه گردشگری در ایام نوروز مهیای پذیرش گردشگران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از فارس، «سراب شهوا» چشمه‌ای دائمی در منطقه خوش آب و هوای خرم آباد است که مسافت چند کیلومتری را در پیچ و خم کوچه‌ها طی می کند.

به دلیل جاری بودن همیشگی این چشمه و عبور آن از دل ساختمان‌های قدیمی و آپارتمان‌های جدیدساز، گردشگران از این منطقه به عنوان ونیز ایران یاد می‌کنند.

اگرچه طی سال‌های گذشته این چشمه با برخی بی‌مهری‌ها خشک شده بود، اما چند سالی است که سراب شهوا جان دوباره یافته و این اثر به جا مانده از شاه عباس صفوی امروز به یکی از مناطق گردشگری خرم‌آباد تبدیل شده است.

سعید رازانی امروز در حاشیه بازدید از «سراب شهوا» خرم آباد اظهار کرد: متاسفانه این فضای عمومی و گردشگری این روزها و در آستانه عید نوروز دچار مشکلاتی از جمله نبود روشنایی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: «سراب شهوا» از جمله نقاطی در سطح شهرستان است که به دلیل جاذبه طبیعی در ایام مختلف سال از جمله نوروز گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

مدیرکل بازرسی لرستان از ورود این مجموعه برای رفع مشکلات «سراب شهوا» خبر و ادامه داد: در همین راستا و در قدم نخست اداره برق پای کار آمده تا مشکل روشنایی این منطقه حل شود.

رازانی بیان داشت: به دلیل نبود برخی زیرساخت‌ها امکان اضافه کردن برخی پایه‌های روشنایی نیست و باید از تجهیزات موجود نهایت استفاده را کرد.

وی با بیان اینکه مقرر شده طی ۴۸ ساعت آینده مشکل روشنایی «سراب شهوا» کاملا رفع شود، افزود: چنانچه مشکل دیگری نیز در این منطقه وجود داشته باشد، سازمان بازرسی آن را پیگیری خواهد کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید