گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۳ :: ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی صمت لرستان منصوب شد

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت نظارت و بازرسی با حضور حسین دالوند سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان، محمد مراد سپهوند سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت و دیگر همکاران حوزه معاونت نظارت و بازرسی با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و تعداد محدود در محل سالن جلسات ساختمان شماره ۲ صمت لرستان برگزار و یوسف مرادی جایگزین فریبرز حسامی شد.

در ابتدای این مراسم حسین دالوند، مهندس حسامی را از نیروهای لایق استان دانست و افزود ایشان به عنوان فردی خلاق و منعطف، زبانزد همه همکاران می باشد چرا که در بحبوحه بحرانی کرونا و کمبود ماسک و الکل همچنین مشکلات کمبود روغن و مرغ هر آنچه در توان داشت به کار گرفت که از زحمات ایشان تقدیر می گردد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت در ادامه سخنانش، یوسف مرادی را فردی با کارنامه‌ای موفق و پایبند به قوانین دانست و گفت: با توجه به تجربیات آقای مرادی آینده‌ای روشن و موفق برای این حوزه انتظار می رود.

در ادامه مراسم مهندس فریبرز حسامی عنوان داشت: بدون شک بهترین روزهای عمرم در کنار همکارانم در حوزه معاونت نظارت و بازرسی سپری شد و با وجود همدلی و مضاعدت، کارها انجام و به نتیجه می رسید. لذا از زحمات و همیاری مجموعه نظارت و بازرسی تشکر می کنم.

حسامی ادامه داد: یوسف مرادی ازجنس بازرسی و آگاه به امور است و شخصی پاکدست و واقف به قوانین و مقررات، اینجانب ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان آمادگی هرگونه همکاری و تبادل اطلاعات با ایشان را دارم.

در قسمت دیگری از این مراسم یوسف مرادی ضمن تشکر از ابراز محبت مهندس فریبرز حسامی گفت ایشان حق استادی بر گردن اینجانب دارد و حتماً از تجربیاتشان همچون گذشته بهره خواهیم برد.

وی افزود: مطمئناً همه ما آمده‌ایم که انجام وظیفه کنیم و برویم ولی چه خوب است که با خدمت به مردم و با موفقیت در انجام وظیفه برویم.

در پایان محمد مراد سپهوند سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت ضمن آرزوی موفقیت برای آقای حسامی گفت: بدون شک ایشان کارهای ارزشمندی برای این سازمان انجام داده و در مقاطع حساس به یاری همکاران شتافته است.

وی افزود: امیدوارم با الگوپذیری و با همدلی و همفکری در هر حوزه کاری مسئولیتی که بر گردن ماست را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید