مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:
تاریخ: ۰:۰۷ :: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
سمن‌ها به جهت اجرای مطلوب برنامه هایشان باید خانه جوان داشته باشند

شامگاه امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان گفت: در حال حاضر یک خانه جوان در شهرستان خرم‌آباد وجود دارد که در حال فعالیت است اما کافی نیست و سازمان‌های مردم‌نهاد استان به جهت اجرای مطلوب برنامه های آموزشی و مهارت‌محور باید به تعداد بیشتری از خانه‌های جوان بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر حشمت اله امان الهی افزود: این خانه به صورت استیجاری ست و ماهانه اجاره آن پرداخت می‌شود‌ و خوشبختانه برنامه‌های آموزشی، کلاس‌های فراگیری مهارت و جلسات ویژه سمن‌های مختلف در این خانه درحال برگزاری است.

امان الهی افزود: اخیرا موفق شدیم یک خانه جوان را در شهرستان الیگودرز را نیز راه‌اندازی کنیم که در اولین فرصت تجهیز شده و در اختیار سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه به جهت پیشبرد برنامه‌های آموزشی و مهارتی در سالهای گذشته پس از ادغام سازمان تربیت بدنی سابق و سازمان امور جوانان تعداد ۹ خانه جوان در شهرستانهای مختلف ساخته شده بود، گفت: در همان موقع مقرر شد که این‌۹ خانه به اداره کل ورزش و جوانان انتقال پیدا کنند که هنوز محقق نشده و تعدادی از آنها انتقال پیدا نکرده است و در اختیار برخی دستگاه ها قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: پیگیر هستیم که این سری خانه‌های جوان را از دستگاه‌ها اجرایی شهرستانها پس بگیریم و ان شالله در اختیار سازمانهای مردم نهاد قرار بگیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید