گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۰۳ :: ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
سه هزار روستا در لرستان با تنش آبی روبرو هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد: سه هزار روستا در استان لرستان با تنش آبی روبرو هستند که از این تعداد یک هزار و ۶۰۰ روستا تحت نظر شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حمیدرضا کرم‌وند امروز در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: سه هزار روستا در استان لرستان با تنش آبی روبرو هستند که از این تعداد یک هزار و ۶۰۰ روستا تحت نظر شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند.

وی با بیان اینکه مشکل کم‌آبی این روستاها بیشتر در فصل تابستان است، افزود: با خنک شدن هوا در فصل پاییز این مشکل کم می‌شود. لازم به ذکر است که در تابستان امسال به بیش از ۲۰۰روستا در لرستان با تانکر آبرسانی کرده‌‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: با توجه به کم‌بارشی که طی ماه‌های گذشته با آن روبرو بودیم در شهرستان خرم‌آباد با مشکل کم شدن دبی مراکز تامین آب مواجه شدیم در همین راستا اقدام به حفر ۶ چاه کردیم.

کرم‌وند با بیان اینکه منطقه گلدشت خرم‌آباد بیشترین مشکل کاهش فشار آب را دارد، افزود: با تدابیری که اندیشیده‌ایم این مشکل را برطرف کردیم و امیدواریم با تکمیل چند عدد چاهی که در حال احداث هستند مشکل کم شدن فشار آب نیز در بعضی از مناطق شهرستان حل شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود بارش‌ها مردم لرستان بایستی تمام تلاش خود را برای صرفه جویی به کار گیرند، البته شایان ذکر است که تنها سه درصد مردم این شهرستان جز اقشار پرمصرف هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: سایر شهرستان‌های استان مشکلی در حوزه کمبود آب و کاهش فشار ندارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید