نماینده ولی فقیه لرستان:
تاریخ: ۱۹:۳۸ :: ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
عید قربان جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع)است.

 به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: دل در جوشش ناب عرفه، وضو می‌گیرد و در صحرای تفتیده عرفات، جاری می شود. آنجا که ایوان هزارنقش خداشناسی است.

حجت الاسلام شاهرخی اذعان داشت: روز عرفه، روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و اطاعت خود دعوت کرده و از آن سوی، سفره جود خود را برای آنها گسترانیده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در اهمیت دعای عرفه فرموده‌اند: در دعای عرفه بهترین مطالبات و خواسته‌ها برای انسان مطرح می‌شود که اگر اینها را از خدا بخواهد و بگیرد می تواند برای او سرمایه باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عید قربان زیباترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع)است، عید نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده‌اند و در مسیر قرب الهی، گذشتن از دلبستگی ها و گردن نهادن بی چون و چرا در برابر امر خدای متعال تنها کلید ره یافتن در زمره صابران و بندگان حقیقی است.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: نمایش پرشکوه همدلی و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان جلوه‌ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که همه ساله رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد می‌زند و احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می‌کند و آینده‌ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان گفت: اینجانب با کمال مسرت عید سعید قربان، را به محضر حضرت ولیعصر”عج” و مقام معظم رهبری و همه مسلمانان آزاده جهان؛ خصوصا مردم شریف و متدین استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا،سعادت، سلامتی، رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی را برای کشور عزیزمان مسئلت دارم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید