گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۲ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
كلنگ بيمارستان ۶۴ تختخوابي امير المومنين (ع) رومشكان به زمين زده شد

در چهارمين روز از دهه مبارك فجر طي آئيني كلنگ بيمارستان ۶۴ تختخوابي امير المومنين (ع) رومشكان به زمين زده شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اين آئيني كلنگ زني با حضور استاندار ، رييس و معاونين دانشگاه علوم پزشكي استان ، نماينده مردم كوهدشت و رومشكان در مجلس ، و جمعي از مسئولين استاني و شهرستان صبح امروز در شهرستان رومشكان برگزار شد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت:در كشور اولويت با پروژه هاي نيمه تمام بوده به همين دليل به سختي با كلنگ زني بيمارستانها در كشور موافقت مي شود ولي با توجه به پيگيري انجام شده و نياز ضروي مردم شهرستان رومشكان مجوز آن اخذ و با كلنگ زني اين بيمارستان موافقت گرديد.

اين بيمارستان ۶۴ تخت دارد و براي آن ۱۸ ميليارد تومان اعتبار اوليه اختصاص داده شده كه بعد از اتمام آزمايشات خاك‌شناسي به مناقصه گذاشته مي‌شود كه اميدواريم با پيگيري همه به نتيجه برسد.از حمايت‌هاي استاندار و هم افزايي ادارات و همه كساني‌كه پيگيري كردند اين كار به نتيجه برسد، تشكر و قدرداني مي‌كنم.

دكتر فرهاد زيودار استاندار لرستاننیز گفت: تقارن دهه مبارك فجر با ولادت حضرت علي (ع) و كنلگ زني بيمارستان امير المومنين (ع) براي خدمت رساني به مردم شهرستان رومشكان به فال نيك گرفته و مبارك براي مردم خواهد بود.

عليرغم تهديدها، تحريم ها و توطئه هاي دشمن ، خدمت رساني دولت به مردم ارائه مي گردد و دانشگاه علوم پزشكي استان در راس آن دكتر دلفان و همكارانشان در خط خدمت به مردم بوده كه با پيگيري و تلاش آنها مجوز و احداث بيمارستان رومشكان كسب و امروز كلنگ آن برزمين زده خواهد شد.

مبلغي نماينده مردم شهرستان هاي كوهدشت و رومشكان در مجلس شوراي اسلامي گفت:تلاش زيادي براي اخذ مجوز اين بيمارستان صورت گرفته كه به همين دليل از استاندار، رييس دانشكاه علوم پزشكي استان قدرداني مي نماييم.

در پايان با اهداء لوح سپاس از دكتر دلفان رييس دانشگاه و مسئولين شهرستان توسط استاندار قدرداني و كلنگ احداث بيمارستان به زمين زده شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید