تاریخ: ۰:۴۰ :: ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
لرستان دومین استان مقاوم کشور در مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان درجلسه مشترک با سرپرست جهاد دانشگاهی استان، میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در لرستان را ۸۵ درصد عنوان نموده و گفت: لرستان در جایگاه دوم مقاوم‌سازی مسکن روستایی کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مسعود رضایی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر بهره‌مندی از این قابلیت‌ها در برنامه‌های بنیاد مسکن استان لرستان تاکید کرد.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان میانگین مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی کشور را ۴۵ درصد عنوان نموده و تصریح کرد: با کار و همت جهادی همکاران ۸۵ درصد واحدهای مسکن روستایی در لرستان بهسازی و بازسازی شده و استان در مقاوم‌سازی مسکن روستایی در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

وی طرح منظومه روستایی بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز را یکی از ۷طرح پایلوت کشوری عنوان نموده و تصریح کرد: اجرای طرح توسعه پایدار منظومه‌ی روستایی کاری فرابخشی و مستلزم مساعدت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان است.

رضایی اجرایی شدن طرح توسعه پایدار منظومه روستایی را عامل توسعه‌ی پایدار و هدفمند روستاهای کشور دانسته و براهمیت استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در اجرای طرح منظومه روستایی بخش ززو ماهرو شهرستان الیگودرز تاکید کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اجرای الگوسازی‌های موفق در برنامه‌های کاری جهاد دانشگاهی اظهارکرد: بهره‌مندی از نیروهای جوان، نخبه و متخصص در حوزه‌‎های مختلف موجب موفقیت این نهاد مولود انقلاب بوده است.

سلاحورزیان یکی از مباحث مهم کاری جهاد دانشگاهی را ورود به حوزه اشتغال دانسته وبر اهمیت پیگیری مشکلات حوزه اشتغال با دیدگاه آینده‌پژوهانه و با محوریت اشتغال دانش‌آموختگان تاکیدکرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید