رییس اتاق اصناف لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۰ :: ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
مجلس مهم‌ترین رکن نظام مردم‌سالاری دینی است

حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف لرستان در پیامی، روز مجلس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در متن این پیام آمده است: دهم آذرماه مصادف با سالروز شهادت مجاهد نستوه آیت‌الله مدرس، به‌عنوان روز مجلس شورای اسلامی، نامگذاری شده تا فرصتی باشد جهت پاسداشت زحمات صادقانه نمایندگانی که در خدمت به ملت شریف ایران، روح عدالت را در کالبد نظارت و قانون‌گذاری قوام بخشیده‌اند.

از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که مجلس را به مهم‌ترین رکن نظام مردم‌سالاری دینی تبدیل نمود. و در اهمیت این قوه همین بس که امام (ره) آن را در رأس همه امور و مقام معظم رهبری، مجلس را ویترین نظام اسلامی دانسته‌اند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ اصناف لرستان، این روز را به حضرتعالی و تمامی نمایندگان دلسوز تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال مزید توفیقاتتان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمایم.

ان‌شاءالله در سالی که با درایت رهبر معظم انقلاب به نام “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” مزین شده است، در سایه هم‌افزایی و تعامل سازنده میان مجلس و خانواده بزرگ اصناف کشور به عنوان بزرگترین نهاد بخش خصوصی اقتصاد کشور، شاهد اقدامات مؤثرتری در راستای تقویت بخش خصوصی اقتصاد و رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید