نماینده سازمانهای مردم‌نهاد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۱۱ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
هدف مشترک سمن‌ها توسعه متوازن در کشور است

صبح امروز نماینده سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان در جلسه نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان با معاون سیاسی استاندار لرستان تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد آماده همکاری های متقابل با مسئولان اجرایی استان در دولت مردمی سیزدهم هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهدی بابایی پور در جلسه سازمانهای مردم نهاد که با حضور نمایندگان سازمان مردم نهاد شهرستانها واستان به میزبانی معاونت سیاسی اجتماعی استانداری لرستان برگزار گردید، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آخرین آمار سازمان های مردم نهاد ازتلاش‌های انجام گرفته بابت سازماندهی این تشکل ها تشکر و بر اهمیت این جلسات و ارتباطات تاکید کرد.

بابایی‌پور تشریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد از محدود صنف هایی هستند که هدفی جز توسعه متوازن در کشور واستان به دور از جریانات وحاشیه های سیاسی ندارند و در این استا این تشکل در حوزه های مختلف تخصصی در حال انجام وظایف هستند که انتظار می رود که این ارتباطات به صورت متقابل بین سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی با محوریت استانداری لرستان و به ویژه معاون محترم سیاسی استاندار و شخص استاندار این تعاملات بیشتر شود.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم و نگاه مثبتی که شخص ریاست محترم جمهور به فعالیت های مردمی دارند این ظرفیت وجود دارد که فعالیتهای اثربخشی در استان به منظور رضایتمندی مردم و افزایش توسعه پایدار همراه با توسعه متوازن در همه استان ها انجام گیرد.

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در پایان ضمن تقدیر از از همکاری های مطلوب استانداری در دولت سیزدهم از دیدار تشکل های مردم نهاد با استاندار استان در آینده نزدیک خبر داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید