مدیر کل کمیته امداد لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۰۱ :: ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
هزار و ۹۸۷ مرکز در لرستان زکات فطره را جمع آوری می کنند/ مردم ‌می توانند از طریق کد دستوری #۵*۸۸۷۷* و تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ وجوه پرداختی خود را واریز کنند

مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد: هزار و ۹۸۷ مرکز و پایگاه در استان لرستان زکات فطره را جمع آوری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، جلال شیخ پور اظهار داشت: هر ساله پایگاه ها و مراکزی برای جمع آوری زکات فطره در نظر گرفته می شود که امسال نیز هزار و ۹۸۷ پایگاه زکات فطره را در سطح استان جمع آوری می کنند.

وی افزود: از این تعداد ۲۲ پایگاه در مصلی ها در صورت برپایی نماز عید و ۳۵ پایگاه در میدان‌ها آماده دریافت زکات فطریه می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان بابیان اینکه ۲۰۳ پایگاه به محوریت مراکز نیکوکاری فعالیت خواهند داشت، ‌اضافه کرد: هزارو ۷۲۷ پایگاه شورای زکات در روستاها اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه خواهند کرد.

وی با اشاره به شرایط خاص ناشی از کرونا تأکید کرد: برای سهولت مردم در انجام این مهم، سامانه و درگاه‌های پرداختی در نظر گرفته‌شده است.

شیخ پور افزود: علاوه بر اپلیکیشن های بله،‌ بام، سکه، ایوا و سنا مردم ‌می توانند از طریق کد دستوری #۵*۸۸۷۷* ، سایت امداد www.emdad.ir و تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ وجوه پرداختی خود را واریز نمایند.

مدیر کل کمیته امداد لرستان ،تصریح کرد: سال گذشته ۲۶ میلیارد تومان زکات فطره در استان جمع آوری که در اسرع وقت برای مددجویان هزینه شد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید