معاون سیاسی استاندار:
تاریخ: ۱۴:۴۰ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
وظیفه ما ایجاد امنیت برای مردم است/ همراهی شورای اداری و شورای تامین نبض تپنده هر شهری است

عصر امروز دکتر بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان خرم‌آباد، گفت: سرعت در پاسخگویی و برطرف کردن نیازهای مردم باید اولویت اول ما قرار بگیرد تا در صورت رفع این نیاز، نیازهای دیگر را برآورده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ستاری ادامه داد: رنج مردم از سیستم اداری عدم جواب قانع کننده است و مردم با خدمتگزاری مورد تکریم مسئولین قرار بگیرند که آن خدمتگزاری هم در رفتار و هم در کردار صادقانه مسئولین باید موج بزند که این دو با هم می تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد:امروزه وظیفه ما ایجاد امنیت برای مردم می باشد و امنیت تضمین کننده سایر خدمات ما است و چالش‌های امنیتی باید شناسایی شوند.

دکتر ستاری اظهار کرد: همراهی شورای اداری و بلاخص شورای تامین نبض تپنده هر شهری می باشد وقتی نبض تپنده مرتب بزند قطعاً آن شهر روند پیشرفتی را در پی خواهد داشت و  با همکاری شورای تامین مشکلات سطح شهر رفع خواهد شد.

 وی تصریح کرد: گردش نخبگان در عرصه حکومت یک امر لازم و ضروری برای ایجاد حرکت به سوی تحول است ،خوبی جمهوری اسلامی ایران این است که از صفر تا صد مسئولین با رای ملت انتخاب می‌شوند که در ۴۳ سال انقلاب تا به حال ۳۹ انتخاب برگزار شده  و انتخاب و سرنوشت مردم به دست خودشان می باشد.

 وی اضافه کرد: تنها حکومتی که حتی قانون اساسی آن را هم به رای گذاشته نظام جمهوری اسلامی است ما رفراندوم قانون اساسی را خودمان برگزار می‌کنیم و در دولت سیزدهم رای به این گفتمان داده‌اند،آن چیزی که در نظام جمهوری اسلامی برتر است گفتمان انقلاب اسلامی می باشد.

 دکتر ستاری اضافه کرد: مردم به عنوان ولی نعمتان باید در عرصه نظام جمهوری اسلامی حاکمیت آنان باید در شان حاکمیت امام علی (ع) باشد، کاستی های فراوانی را در عرصه اجرایی داشته ایم و آن چیزی را که در شان مردم بوده فراهم نشده است.

 وی تاکید کرد: گفتمان انقلاب برترین گفتمان نظام جمهوری اسلامی بر مبنای ما می توانیم است و نتوانسته‌ایم گفتمان انقلابی را در عرصه اجتماعی به خوبی اجرا کنیم.

 وی ادامه داد: مسئولی که امروزه مسئولیت می پذیرد باید تمام امکانات را برای مردم فراهم کند ،زیبنده جمهوری اسلامی نیست که هر بار از بیکاری، جاده، آب و برق و غیره بنالیم و باید این موضوعات در دستور کار قرار بگیرند و بتوانیم مسئولیت سنگین خدمتگزاری را به خوبی انجام دهیم.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: گفتمان انقلاب اسلامی به سرعت در انجام کارهای مردم پیش رو خواهد بود و مسئولیت امانتی است که خداوند بر دوش ما گذاشته و حاصل خون شهیدان است که در عرصه داخلی باید خدمتگزاری در اولویت باشد و ما باید خادم مردم و خدمتگزار آنان باشیم.

خبر: سجاد دالوند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید