تاریخ: ۱۰:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
۶ عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان در فهرست دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان خبر داد: ۶ عضو هیئت علمی این دانشگاه در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس گزارش سالیانه منتشر شده از طرف الزویر در سال ۲۰۲۲ که با همکاری پایگاه استنادی اسکوپوس و دانشگاه استنفورد بر مبنای شاخص‌های استنادی از جمله تعداد مقالات تألیفی، ارجاعات، استنادها، H-index و سایر شاخص‌های علمی انجام شده است، تعداد شش نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند که دانشگاه لرستان نسبت به سال گذشته در این زمینه، رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: محسن ایزدی از گروه مهندسی مکانیک، امیرحمزه حقی‌آبی از گروه علوم آب، محسن عادلی، سعید فرهادی و علیرضا غیاثوند از گروه شیمی و علی فرمانی از گروه مهندسی برق الکترونیک، ۶ عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان هستند که در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان بیان داشت: به این ترتیب، در تازه‌ترین رتبه بندی، تعداد ۶ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در جمع ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید