گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۴ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
سمن ها بازوی توانمند شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستند/ مبارزه با مواد مخدر یک رویکرد مردمی می طلبد

صبح امروز دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با هدف مشارکت بیشتر سمن های تابع در هفته مبارزه با مواد مخدر، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محور اصلی این نشست برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های ویژه در هفته مبارزه با مواد مخدر بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در این دیدار، با اشاره به رویکرد مردمی بودن فعالیت سمن ها بیان داشت: سمن ها محور اجرای برنامه های شورا ی مبارزه با مواد مخدر هستند و از همین لحاظ فعالیت سمن ها تاثیرگذار خواهد بود.

مجتبی بیرانوند خبر داد: در سال گذشته بیش از ۱۷۵ برنامه درسطح شهرستانهای تابع با مشارکت سمن ها با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و به دستور ائمه محترم جمعه برگزار شده است.

بیرانوند افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر عزم جرم دارد و باید توجه داشت، توجه به همسایگی کشور در جوار افغانستان متاسفانه
ورود شیشه و تریاک در کمین مردم ماست که مسوولیت شورا و سمن های تابع را صد چندان می کند.

وی افزود: البته بر کسی پوشیده نیست که کشت و توزیع مواد مخدر در افغانستان برگرفته از سیاستهای استکبار جهانی بالاخص امریکا و رژیم صیهونیستی ست و نظام جمهوری اسلامی نیز هزینه های زیادی را در خصوص این مقابله با این آسیب متحمل شده است و استان ما نیز در این راستا ۵۶ شهید و ۳۸ جانباز تقدیم راه ارزشهای انقلاب نموده است.

بیرانوند در بحث مرزی ورود مواد مخدر نیز اظهار کرد: در بحث مرزی نیز انسداد مرزها در شرق کشور اعمال می شود اما چون بار اقتصادی دارد و با منافع کلان پلیدی همراه است، مهار کردن آن بصورت کامل تقریبا محال است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در باب اهمیت هفته مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز مثل دیگر دول یک روز را تعیین نکرده بلکه یک هفته را به مبارزه با مواد مخدر و پیامدهای مخرب آن اختصاص داده است و انتظار داریم، سمن ها نیز به عنوان بازوی توانمد دبیرخانه این شورا مانند هر سال فعالیت پررنگی داشته باشند و در طول این یک هفته به نحو احسن دستاوردهای یکساله خویش را به نمایش بگذاریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید