گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۱۵ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده در مناطق سیل زده لرستان/ کاهش مشکلات روحی و عاطفی

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری از اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده در مناطق سیل زده استان خبر داد. ناهید پرویز پور افزود: با توجه به مشکلات روحی و روانی ناشی از بلایای طبیعی از جمله کمرنگ شدن ارتباطات عاطفی ،خشونت های خانگی و در معرض آسیب قرارگرفتن […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری از اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده در مناطق سیل زده استان خبر داد.

ناهید پرویز پور افزود: با توجه به مشکلات روحی و روانی ناشی از بلایای طبیعی از جمله کمرنگ شدن ارتباطات عاطفی ،خشونت های خانگی و در معرض آسیب قرارگرفتن زنان و دختران بدلیل نیازهای عاطفی و اقتصادی و در نهایت، کاهش کارکرد خانواده جهت مشارکت سازنده برای حل مسائل و مشکلات و لزوم اقدامات جدی و عاجل به منظور تحکیم و تقویت بنیان خانواده، با معاونت محترم امور زنان و خانواده پیگیریها و مکاتباتی صورت گرفت و با موافقت دکتر ابتکار معاون محترم رئیس جمهور اعتبار مورد نیاز اجرای طرح تامین گردید و فاز اول طرح از اوایل تیرماه توسط انجمن جامعه شناسی شاخه لرستان( بعنوان مجری ) در شهرستانهای پلدختر و بخش معمولان ،بخش شاهیوند چگنی و دلفان اجرا خواهد شد.

پرویزپور گفت: فاز اول طرح ملی گفتگوی خانواده در سال ۹۷ در شهرستان خرم آباد آغاز گردید و در سال ۹۸ شهرستانهای سیل زده نیز به طرح اضافه شدند .

مدیر کل امور بانوان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح مهارت های کلامی و گفتگو بین خانواده های این مناطق افزایش یافته و منجر به ارتباطات سازنده و کاهش مشکلات روحی و عاطفی آنها گردد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید