گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۲۶ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
اعلام آمادگی گروه صنعتی گلرنگ برای ساخت مسکن سیل زدگان لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون گروه صنعتی گلرنگ در دیدار با فرماندار خرم آباد از آمادگی این شرکت برای ساخت مسکن سیل زدگان لرستان خبر داد. قهرمانی،معاون و مشاور ارشد گروه صنعتی گلرنگ به همراه هاشمی از مدیران این مجموعه، صبح امروز با حضور در فرمانداری شهرستان با اسد عبداللهی، فرماندار خرم آباد […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون گروه صنعتی گلرنگ در دیدار با فرماندار خرم آباد از آمادگی این شرکت برای ساخت مسکن سیل زدگان لرستان خبر داد.

قهرمانی،معاون و مشاور ارشد گروه صنعتی گلرنگ به همراه هاشمی از مدیران این مجموعه، صبح امروز با حضور در فرمانداری شهرستان با اسد عبداللهی، فرماندار خرم آباد دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار فرماندار خرم آباد ضمن تشکر از تصمیم گروه صنعتی گلرنگ برای کمک به سیل زدگان استان، گفت: سیل اخیر خسارات زیادی را به استان لرستان وارد آورد و شهرستان خرم آباد نیز در ۲۰ سرفصل اصلی دچار خسارت شده است.

اسد عبداللهی افزود: بیشترین خسارات وارده به شهرستان خرم آباد در حوزه ی راه ها و پل های ارتباطی و مسکن سیل زدگان است که مساعدت و همکاری بخش خصوصی می تواند در راستای رفع این مشکلات بسیار موثر باشد.

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات سیل زدگان استان از تمام ظرفیت های خود بهره گرفته است و حضور بخش خصوصی در کنار دستگاه های دولتی می تواند روند بازسازی خسارات را تسهیل کند.

در بخش دیگری از این دیدار،معاون گروه صنعتی گلرنگ ضمن تشکر از فرماندار خرم آباد ،از آمادگی این گروه صنعتی برای کمک به حل مشکل مسکن سیل زدگان لرستان خبر داد و گفت: در ابتدای سال جاری و بنا بر تصمیم موسس و بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ ، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای کمک به سیل زدگان استان های لرستان و خوزستان اختصاص داده شد.

قهرمانی ابراز داشت: در همین راستا در گام اول تعداد بیست هزار پک غذایی و بهداشتی شامل ۲۲ قلم مورد نیاز سیل زدگان استان های لرستان و خوزستان به مبلغ سه میلیارد و دویست میلیون تومان تهیه شد که از این تعداد هشت هزار پک در لرستان توزیع گردید.

مشاور ارشد گروه صنعتی گلرنگ در ادامه اذعان داشت: در گام دوم تصمیم به ساخت مسکن برای سیل زدگان گرفته شد و در این راستا تفاهمنامه های اولیه با کمیته امداد امام خمینی منعقد شده است.

وی افزود: آمادگی این را داریم که در قالب این تفاهم نامه تعداد ۴۰۰ واحد مسکونی را در استان لرستان برای سیل زدگان احداث نماییم و انتظار می رود که استانداری لرستان و فرمانداری شهرستان های سیل زده همکاری های لازم را با ما داشته باشند.

قهرمانی در پایان خاطر نشان ساخت: بنا بر اعلام کمیته امداد، این واحد های مسکونی در بازه زمانی ۹ ماهه آماده تحویل خواهند بود.

لازم به ذکر است که نمایندگان گروه صنعتی گلرنگ در مدت زمان حضور در استان علاوه بر بازدید میدانی از مناطق سیل زده با استاندار لرستان،مدیر کل کمیته امداد و رئیس سازمان هلال احمر استان نیز دیدار خواهند کرد.

گفتنی است در جریان این دیدار معاونین فرماندار، کارشناسان فرمانداری و مدیر فروشگاه های افق کورش استان که از زیر مجموعه های گروه صنعتی گلرنگ است نیز حضور داشتند .

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید