گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۲۳ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
افتتاح و بهره‌برداری از ۶۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان چگنی

مدیرکل بنیاد مسکن چگنی گفت: در قالب اجرای طرح مسکن محرومین، ۶۰ واحد مسکن ویژه محرومان شهرستان چگنی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محرم جوکار در مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از ۶۰ واحد مسکن محرومین شهرستان چگنی که به نمایندگی روستای تل سالار برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ با هدف خدمت به اقشار کم درآمد جامعه به ویژه هموطنان روستایی تشکیل شده است.

وی، تامین مسکن محرومان و نیازمندان جامعه را از وظایف اساسی این نهاد انقلابی و از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی برشمرد و افزود: بنیاد مسکن در طول دهه‌های گذشته در این عرصه گام‌های موثری برای تامین سرپناه نیازمندان و محرومان جامعه برداشته است.

این مسئول ادامه داد: امید است با حمایت مسئولان این روند مثبت بیش از پیش استمرار داشته باشد.

جوکار، طرح مسکن محرومین را از بهترین طرح‌هایی در عرصه تامین مسکن محرومان عنوان کرد و افزود: این طرح که کمک بزرگی به مردم استان به ویژه اهالی روستای تل سالار کرد و افرادی که سال‌ها نتوانسته بودند به به‌سازی و مقام سازی واحدهای مسکونی خود اقدام کنند، با این طرح صاحب خانه‌های مقاوم و ایمن شدند.

مدیر بنیاد مسکن چگنی خاطرنشان کرد: واگذاری این واحدها به واجدین شرایط با اولویت در میان افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و روستاییان دارای واحد مسکونی کم دوام و فاقد درآمد انتخاب شده‌اند.

وی بیان داشت: مدت زمان اجرای پروژه مسکن محرومین شهرستان چگنی با وجود تعطیلی دو ماهه کارگاه‌های ساختمانی در سراسر کشور کمتر از یک‌سال اتمام و به بهره‌برداری رسیده است.

جوکار با بیان اینکه اعتبار این پروژه بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است، گفت: فعالیت بنیاد مسکن در طول این سال‌ها بسیار قابل تامل بوده و این اقدامات در حوزه بهبود وضعیت روستاهای استان سبب مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها شده است.

گفتنی است فرماندار چگنی نیز در پایان ضمن بیان وظایف بنیاد مسکن از خدمات ارزنده این نهاد در استان و شهرستان چگنی تشکر کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید