گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۳۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
تقدیر معاون عمرانی استاندار از عملکرد راهداری لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سیل اخیر را مورد تقدیر قرار داد. دکتر احمد مرادپور که در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان سخن می گفت، با قدر دانی از عملکرد مناسب اداره کل راهداری […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سیل اخیر را مورد تقدیر قرار داد.

دکتر احمد مرادپور که در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان سخن می گفت، با قدر دانی از عملکرد مناسب اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و پلیس راه استان در سیل اخیر اظهار کرد: در سیل فروردین ماه امسال به بیش از یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر از راههای اصلی لرستان آسیب جدی وارد شده است.

وی افزود: از مجموع راههای خسارت دیده استان بیش از ۶۰۰ کیلومتر بطور کامل تخریب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه سیل به بیش از یکهزار دهانه از پلهای استان خسارت وارد نموده است، یادآور شد: از این تعداد ۲۰۶ دهانه پل بطور کامل تخریب شده است که نیاز به ساخت مجدد دارند.

مراد پور تصریح کرد: در سیل اخیر ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۹ استان کشور برای بازگشایی راههای آسیب دیده از سیل به کمک استان آمدند و راههای آسیب دیده را بطور موقت احیا کردند که جا دارد از مجموعه سازمان راهداری و استان های معین به خاطر این حرکت جهادی قدردانی کنیم اما برای بازسازی راههای تخریبی استان نیازمند اعتبارات ملی هستیم.

مهندس عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در حوزه ایمنی حمل و نقل گفت: با اقدامات صورت گرفته در سال ۹۷ استان لرستان در زمینه کاهش تلفات ناشی از تصادفات برون شهری و روستایی جزو استان های موفق کشور قرار گرفت.

وی با اشاره به تخریب بیش از ۴۸ کیلومتر از محور خرم آباد-پلدختر افزود: همه تلاش خود را برای ایمن سازی این محور بکار خواهیم گرفت اما اصلاح و بازسازی نیازمند اعتبارات است.

لازم به ذکر است، ایمنی تردد زائران سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تعطیلات عید سعید فطر، مشخص نمودن حد تردد اتوبوسها در محدوده خارج از حریم شهرها، عدم جابجایی مسافرین توسط اتوبوسهای درون شهری، شناسایی؛ آشکارسازی و رفع نقاط پرتصادف جدید و پاکسازی زیرگذرهای تخریب شده در سیل از مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

میثم قدمی معاون حمل و نقل و کارشناسان ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز در این جلسه حضور داشتند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید