گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۲ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
جلسه صلح و سازش در بازداشتگاه خرم آباد

اولین جلسه صلح و سازش با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی دبیر شورای صلح و سازش زندانهای استان ، روشن پور رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندانهای لرستان ، مدهنی سرپرست بازداشتگاه خرم آباد و دیگر کارکنان در بازداشتگاه خرم آباد برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین واعظی هدف از تشکیل کمیته صلح و سازش در زندانها را ایجاد زمینه برقراری صلح و سازش و کاهش جمعیت کیفری در زندان دانست و بیان کرد : آیات و روایات متعددی در خصوص اصلاح بین مسلمانان در سوره های مبارکه حجرات و انفال اشاره شده است که آن همان ذالبین می باشد.

وی ارائه خدمت و مساعدت به مددجویان را وظیفه ذاتی ، قانونی و شرعی همه همکاران دانست و اظهار نمود: می توان با گفتگو ، بسیاری از مشکلات زندانیان را حل و فصل کرده و زمینه آزادی آنها را فراهم نمود. در ادامه عباس مدهنی سرپرست بازداشتگاه خرم آباد ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی ، تبریک اعیاد قربان و غدیر و تقدیر و تشکر از حضور همکاران به بیان این موضوع پراخت که لرستان مهد سنت های نیکو و خداپسندانه می باشد و کسانی که در زمینه صلح و سازش ورود پیدا می کنند بایستی آشنایی کامل با این مقوله را داشته باشند که الحمدالله بازداشتگاه خرم آباد با وجود همکاران فعال در زمینه های مختلف دارای ظرفیت قابل قبولی بوده که همه همکاران در محیط بازداشتگاه به دنبال رسیدگی به حل مشکلات زندانیان ، حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی و کاهش جمعیت کیفری هستیم لذا وجود چنین کمیته ای در سطح زندان کاملا مشهود بود.

در پایان جلسه عباس مدهنی رئیس شورای صلح و سازش بازداشتگاه ، عباس کرمی دبیر، اسکندر فتحی، بهرام کرمیان و مهرداد محمدی به عنوان اعضاء معرفی شدند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید