گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۲۴ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دانش محوری و استاندارد سازی زندانها با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی

با حضور مدیرکل زندان های لرستان در دانشگاه پیام نور استان تفاهم نامه همکاری مابین این نهادعلمی و زندان های استان امضا و تبادل شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، با هدف توسعه ی برنامه های آموزشی و پژوهی در زندان های استان، تفاهم نامه ی همکاری میان این دو مجموعه مبادله شد.

عبدالمجید کشوری در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن ابراز خرسندی از تقویت همکاری های دو مجموعه؛ دانش محوری و استاندارد سازی اقدامات هر سیستم را از شاخصه های مهم در جهت نیل به اهداف سازمانی بر شمرد.

وی با بیان این که حوزه‌های کاری در زندان ها بسیار گسترده و متنوع است، اظهار داشت: به همین دلیل نیازمند فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی هستیم تا در تصمیم سازی‌ها، تصمیم گیری‌ها و همچنین برنامه ریزی‌ها بهترین نتایج کسب شود.

عضو شورای قضایی استان ادامه داد: از آنجا که زندان یک پدیده اجتماعی است لذا همه بدنه و ارکان جامعه برای ارتقاء خدمات این بخش می بایست به میدان آمده و در این مسیر تعامل دانشگاه با دستگاه قضایی می تواند بسیار کارآمد باشد.

مدیرکل زندان های لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و جایگاه دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی در حل مسائل و مشکلات جامعه ، نظرات و پیشنهادات اساتید و صاحب نظران می تواند شرایطی را فراهم سازد تا سازمان زندان ها از طریق بکارگیری شیوه های علمی به هدف نهایی خود که همان اصلاح و تربیت زندانی است دست یابد.

همچنین رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه های همکاری اظهار داشت: هرگاه تعامل درست و سازنده ای میان دانشگاه و جامعه در ابعاد گوناگون برقرار شده ، علاوه بر شکوفایی در بخشهای مختلف ، شاهد افزایش شادابی و نشاط در بین مردم جامعه به دلیل ایجاد فضای رضایتمندی نیز خواهیم بود

دکتر حسن رضا یوسفوند گفت: علمی شدن برنامه ها و فعالیت های هر مجموعه علاوه بر اینکه استانداردسازی مسیر را به همراه خواهد داشت؛ تحقق اهداف سازمانی را در بازه های زمانی تعریف شده امکان پذیر خواهد کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید