تاریخ: ۱۴:۱۱ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
جهاد بی وقفه تیپ ۱۸۴ خرم آباد علیه کرونا

روستاهای شهرستان سلسله توسط تیپ ۱۸۴ خرم آباد ضدعفونی و گندزدایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز در راستای ادامه رزمایش امام خامنه ای و مبارزه با ویروس منحوس کرونا روستاهای شاپور اباد ،محمدعلی اباد ، عالم آباد علیا،عالم اباد سفلی ،فیض اباد..،کاظم آباد،نیاز اباد از توابع شهرستان الشترضدعفونی و‌گند زدایی شدند.
در این خصوص امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد طی سخنانی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و ورود نیروهای مسلح برای مقابله با این ویروس و ماموریت محوله به این تیپ ، از اویل اسفندماه سال گذشته تاکنون در کنار ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهرستان خرم آباد و حومه آن ، بنا بر شرایط حاد شهرستان سلسله ضد عفونی و‌گندزدایی روستاهای شهرستان سلسه هم در دستور کار قرار گرفت وتاکنون درچندین مرحله ضد عفونی و گند زدایی شدند.
زمانی در ادامه افزود : ماموریت نیروهای متخصص مبارزه با جنگ شیمیایی و بیولوژیک این تیپ عملیات گندزدایی و ضدعفونی، توزیع اقلام و لوازم بهداشتی با همکاری گروههای جهادی بود.و تا کنون بیش از ۲۵ روستا در شهرستان سلسه توسط این تیپ ضد عفونی و گندزدایی شده است.
وی در پایان با بیان اینکه ما در ارتش شعاری تحت عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها این شعار را به منصه ظهور برسانیم، اعلام می داریم که تا تاپایان نابودی کامل این بیماری در کنار مردم خواهیم بود و به آنان خدمات رسانی خواهیم نمود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید