معاون استاندار تاکید کرد:
تاریخ: ۱۴:۲۳ :: ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
دستگاه های اجرایی موظفند در پیشبرد بهتر امور از ظرفیت سمن ها استفاده کنند

دومین جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان به ریاست دکتر ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این نشست دکتر ثمینی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور باید از ظرفیت سمن و تشکلهای مردم نهاد استفاده کنند و با گسترش سمن ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: با اعتماد به تشکل های مردم نهاد و واگذاری بخشی از فعالیت های مرتبط با دستگاه های اجرایی به آنها شاهد توفیقات خوبی در این زمینه بوده ایم .

دکتر ثمینی ضمن اشاره به اینکه سمن ها از مهمترین پل های ارتباطی مردم با دولت هستند، افزود: اعضای سمن ها از اقشار تحصیلکرده جامعه هستند و این موضوع موجب افزایش توان آنها در اجرای صحیح امورات می شود.

وی خاطرنشان کرد: در جوامع پیشرفته دنیا بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و واگذاری امورات به آنها از مهمترین راه های توسعه اجتماعی و رعایت اصل دموکراسی عنوان شده است.

معاون استاندار با اشاره به لزوم توانمند سازی و افزایش سمن ها در کنار نظارت بر آنها، گفت: در بحث اقدامات حمایتی از سازمان های مردم نهاد، موضوع عملکرد منطبق بر اساسنامه مد نظر قرار گیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید