گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۲۵ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آیت الله العظمی نوری همدانی

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این دیدار آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن اظهار تاسف از حادثه سیل مهیب و ویرانگر استان لرستان گفت: من از همان روز اول اخبار این حادثه را دنبال می‌کردم و بسیار مایل بودم که در کنار این مردم بودم و آنان را یاری می کردم. این مرجع […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این دیدار آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن اظهار تاسف از حادثه سیل مهیب و ویرانگر استان لرستان گفت: من از همان روز اول اخبار این حادثه را دنبال می‌کردم و بسیار مایل بودم که در کنار این مردم بودم و آنان را یاری می کردم.

این مرجع تقلید افزود : کمک و همدلی مردم تا این لحظه خوب بوده است، لکن مردم همچنان باید سیل زدگان را کمک کنند تا اینکه سیل‌زدگان زندگی مناسبی پیدا کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیون در امدادرسانی به مردم آن را بسیار با اهمیت دانست و گفت: روحانیون و مبلغین در ماه رمضان هم در مناطق سیل زده در کنار مردم باشند و من هم در ماه رمضان تعدادی از مبلغین را به مناطق سیل زده اعزام می کنم.

وی همچنین با تجلیل از مردم پلدختر و معمولان در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های انقلاب اسلامی از صبر و مقاومت سیل زدگان و همت و ایثار مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین در پایان با اشاره به کمک ۱۰۰ میلیونی خود به سیل زدگان کشور از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر بیان داشت: در این حادثه نیز گروهی را فرستادم تا ۲۰ واحد مسکونی، ۱۰۰ بسته لوازم خانگی مشتمل بر کالاهای اساسی و
۳ مدرسه شش کلاسه و ۳ خانه بهداشت و ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سیل زده احداث نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید