تاریخ: ۱۷:۴۷ :: ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
رفع آسیبهای اجتماعی فقط وظیفه سازمان نیست/ شهروند هم باید در پیشگیری از آسیبها مشارکت داشته باشد

صبح امروز جلسه توسعه مشارکت های مردمی با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل بهزیستی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مجبتی بیرانوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: گروههای جهادی و انجمن های مردم نهاد نقش بی بدیلی در توسعه مشارکتهای مردمی و مبارزه با آسیبهای اجتماعی دارند.

بیرانوند افزود: مشارکتهای مردمی و تلاش گروههای جهادی بحث مبارکی ست و شایسته است در این حوزه هماهنگی های بیشتری صورت بگیرد و دغدغه سمن ها نیز در همین راستا می باشد.

وی با اشاره به هدف مشترک شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی استان در خصوص رفع آسیبها اذعان داشت: رفع آسیبهای اجتماعی فقط وظیفه سازمان نبوده و شهروند نیز  باید در مقابل آسیبها و مبارزه با این قبیل معضلات، حس مسئولیت پذیری داشته باشد و تنها در اینصورت ریشه کنی سایر معضلات و مشکلات اجتماعی محقق خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در خصوص بهبود کیفیت کار سمن ها نیز ابراز داشت: وجود بانک اطلاعاتی جامع، ساماندهی آسیب شناسی مناطق و بازنگری طرح ها در کارگروه علمی ضروری ست.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید