گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۱۱ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
سازه فلزی پل طاق عباسعلی جمع آوری شد

سازه فلزی پل روستای طاق عباسعلی پلدختر با حضور نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بعد از ظهر دیروز سازه فلزی پل روستای طاق عباسعلی پلدختر با حضور نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران جمع آوری گردید، این پل که در سیل فروردین امسال تخریب شده بود، تابستان ۹۸ توسط نیروهای ارتش نصب و همان زمان به علت عدم باربری از تردد بر روی آن جلوگیری شد.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در حاشیه بازدید از محور جایگزین کلات زیودار- طاق عباسعلی در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از همکاری ارتش با راهداران در خدمات رسانی به مناطق سیل زده گفت: در همان بررسی های اولیه کارشناسان راهداری، موضوع ضعف سازه پل اعلام و قرار شد که سازه توسط ارتش جمع آوری گردد و با توجه به اهمیت تردد اهالی منطقه، احداث پل جدید را در دستور کار قرار دادیم که در حال حاضر پروژه ساخت پل جدید فعال و عملیات اجرایی آن با سرعت در حال انجام است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، برای سهولت در تردد مردم منطقه طاق عباسعلی، راه دسترسی ایمن از طریق کلات زیودار فراهم شده است و مردم می توانند تا زمان بهره برداری از پروژه پل جدید از این محور تردد نمایند.

در این بازدید که نادیا امرایی معاون فرماندار پلدختر و موسوی بخشدار معمولان نیز حضور داشتند، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در گفتگو با مردم به دغدغه های آنان پاسخ داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید