گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۲۲ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
طنین دلنشین قرآن کریم در تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد

به گزارش روابط عمومی تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی صبح امروز به مناسبت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و امام سجاد (ع) محفل انس قرآن کریم با حضور پرشور کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در این مراسم معنوی ابتدا سرگرد بلواسی از قاریان ممتاز نیروی زمینی ارتش با صوت دلنشین و زیبا کلام وحی را تلاوت نمود که با تحسین حاضرین نیز همراه بود.

در ادامه برنامه امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری و شهادت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش و همچنین سالروز شهادت امام سجاد (ع) طی سخنانی اظهار داشت:خدا رو شاکریم در نظامی هستیم که برگرفته از نوراست،قرآن کریم برگرفته از نور ،و سخنان خداوند است که توسط پیامبر اسلام نازل شد که خود معجزه ای بسیار بزرگ در طول تاریخ و برای عاقبت بخیری و هدایت بشریت است.

زمانی در ادامه گفت: قران نوری است در تاریکی ها که خداوند کریم آن را به بهترین وجه ممکن نازل کرده که ما تمام علوم و تمام راههای عاقبت بخیری را در آن می تونیم به راحتی پیدا کنیم.

امیر زمانی با اشاره به اینکه قرآن کتاب زندگی است، گفت: خالق هستی، انسان را برای هدفی بزرگ خلق کرده که راه رسیدن به آن هدف را در آیات نورانی قرآن ارائه شده است و این یعنی اینکه قرآن کتاب زندگی و حرکت به سوی نور و معنویت است. وما با استعانت و انس و تفکر و خواندن روزانه قران می توانیم مسیر زندگی خود و خانواده خود را بیمه کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: خدا را شاکرم که امروز در جمعی قرار گرفتم که خود و خانواده آنان در پرتو نور قرآن زندگی می‌کنند و با آن مانوس و ان شاالله محشورند.

همچنین در پایان به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) مراسم نوحه خوانی و سینه زنی توسط مداحان و عزاداران حسینی (ع) برگزار شد.

بازگشت به خانه
برچسب ها: , ,

پاسخی بگذارید