تکریم و معارفه مدیر حراست اداره‌کل راهداری لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۱ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
فلسفه وجودی حراست قانون‌مداری است/ نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها همگانی شود

آئین تکریم و معارفه مدیر حراست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با حضور معاونین دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیرکل حراست کل لرستان و مدیران دستگاه‌های نظارتی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این آئین که به منظور تکریم از میثم قدمی و معارفه محمدحسین امینیان مدیر جدید حراست این اداره‌کل برگزار شد، یاری معاون حفاظت پرسنلی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر ضرورت همگانی شدن نظارت در دستگاه‌ها با اهتمام همه کارمندان تاکید کرد و گفت: فلسفه وجودی حراست قانون‌مداری است و با توجه به گستردگی سازمان‌ها نظارت همگانی باید در همه کارکنان دستگاه‌ها نهادینه شود.
وی صیانت از قوانین و مقابله با فساد اداری را از وظایف اصلی حراست عنوان کرد و گفت: مدیر دستگاه باید عزم جدی برای برخورد با ناهنجاری و بی نظمی داشته باشد چراکه بی‌نظمی سازمان به نارضایتی عمومی می‌انجامد.
شهیدی مدیرکل حراست کل استان لرستان هم در این جلسه با تقدیر از خدمات راهداری لرستان و استان‌های معین در سیل فروردین امسال گفت: در سیل شاهد روحیه انقلابی و جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در همه دستگاه ها و مردم بودیم.
وی با بیان اینکه شرع، قانون و اخلاق سه رکن راه‌گشا در حراست هستند، گفت: داشتن نگاه عالمانه و کلان به مسائل سبب اعتمادسازی در بدنه مجموعه می شود درواقع حراست به‌دنبال مچ گیری نیست بلکه پیگیر اصلاح امور است بحث تقویت روحیه کار حرفه‌ای را با اهداف توجیه مدیران مشاغل حساس و آموزش کارکنان و کادرسازی دنبال می کنیم.
مهندس عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان با اشاره به اقدامات پساسیل و مدیریت بحران گفت: همه تلاش خود را برای جذب اعتبارات ابلاغی خواهیم کرد زیرا زمان زیادی برای بازسازی نداریم، کار در استان بسیار گسترده است و همکاران تمام‌قد و فراتر از وظیفه تلاش می‌کنند.
وی با تقدیر از زحمات قدمی و تبریک به امینیان مدیر جدید حراست گفت: حراست در دو سال گذشته به‌عنوان یک بازوی توانمند در کنار ما بوده است.
میثم قدمی مدیر پیشین حراست راهداری لرستان با تقدیر از همکاری حراست کل استان گفت: در این مدت سعی شده است صیانت از بیت‌المال و انجام شرح وظایف سازمانی حراست در فضای دوستانه، آرام و سالم در سایه اقتدار و عدالت و با اولویت حفظ آبرو و حیثیت افراد برقرار شود.
محمدحسین امینیان مدیر جدید حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان هم با اشاره به اینکه معتقدیم حراست نقش داوری را بازی نمی‌کند بلکه از اعضای تیم و کاپیتان است، اظهار کرد: بنا به تاکیدات حراست سازمان مبنی بر دستگیری و همکاری، امیدواریم با تعامل دوسویه به اهداف سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کنیم و مجموعه‌ای آرام، خدمتگذار و پاسخگو باشیم.
درپایان با اهدا لوح سپاس از سوی حراست کل و راهداری لرستان از زحمات میثم قدمی قدردانی و با حکم مدیرکل حراست سازمان محمدحسین امینیان به عنوان مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان معرفی و منصوب شد.
همچنین در ادامه نشست تخصصی روسای حراست ادارات کل اهداری و حمل و نقل جاده‌ای منطقه دو کشور برگزار گردید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید