گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲:۰۶ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان: لرستان سرزمین، استعدادهای درخشان ورزشی است

نمایندگان هیات بسکتبال استان با مدیر کل امور اجتماعی استانداری دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این دیدار، اعضا هیات به بیان دیدگاهها، دغدغه ها و مسایل و مشکلات ورزشکاران رشته ی بسکتبال پرداختند.

مریم پورسرتیپ، بیان داشت: ورزش صرفا یک فعالیت فیزیکی نیست، بلکه در ورزش اتحاد، اعتماد، خودباوری و اخلاق دیده می شود و روحیه امید و نشاط را در میان مردم بیشتر می کند.

وی با اشاره به اینکه لرستانی ها استعداد جسمی و حرکتی ورزشی مناسبی دارند و همیشه با توکل با توکل به خداوند، در عرصه های ورزشی موفق بوده اند، افزود: استان لرستان سرزمین استعدادهای درخشان ورزشی می باشد و قهرمانان شاخصی را در عرصه ی ورزشی در سطح کشوری و جهانی پرورش داده که نمونه آن علیرضا بیرانوندها و وحید امیری ها و … می باشند و این افتخاری است برای سرزمین ما که ضرورت دارد کلیه متولیان از عزیزان ورزشکار، حمایت نموده و زمینه های پرورش بیش از پیش استعدادهایشان را فراهم نمایند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان افزود: از جامعه ی ورزشکاران انتظار داریم با برنامه های مفرح ورزشی برای ساکنان محلات کمتر برخوردار و کودکان کار، زمینه های نشاط را بوجود آورند.

گفتنی ست: پورسرتیپ، قول مساعد برای حمایت از برنامه های ورزشی دادند و نظرات نمایندگان هیات بسکتبال را در تکمیل سند پیشران توسعه، لحاظ نمودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید