مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان گفت:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۱۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
نسخه نویسی الکترونیکی جهشی نو در تسهیل و تسریع ارائه خدمات/ ۲۲ هزار جلد دفترچه برای مددجویان صادر شده است

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان در هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: سازمان الکترونیکی بیمه گامی بلند در جهت مدیریت هزینه های سلامت و مسیری هموار برای تسهیل و افزایش کیفیت خدمات است و تنها راه برون رفت از مشکلات حوزه سلامت در الکترونیکی کردن خدمات سازمان […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان در هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: سازمان الکترونیکی بیمه گامی بلند در جهت مدیریت هزینه های سلامت و مسیری هموار برای تسهیل و افزایش کیفیت خدمات است و تنها راه برون رفت از مشکلات حوزه سلامت در الکترونیکی کردن خدمات سازمان بیمه سلامت است.

اجرای نسخه نویسی الکترونیک در ازنا

شاهدخت فتحی بیرانوند در راستای دستاوردهای بیمه سلامت استان لرستان خبر داد: طرح نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان ازنا اجرا شده و به زودی در شهرستانهای ازنا، الیگودرز و خرم آباد نیز اجرا خواهد شد و تا پایان سال ۳۰ درصد استان را پوشش خواهیم داد.

وی در باب مزایای این طرح تاکید کرد: اجرای نسخه نویسی الکترونیکی همکاری و مشارکت موسسات و همه پزشکان عمومی و متخصص را می طلبد و این شیوه نسخه نویسی قطعا موجب کاهش احتمال بروز خطا، کنترل تداخلات دارویی و تسریع و تسهیل ارائه خدمات خواهد بود.

ایجاد نظم و انظباط کاری و تسریع و تسهیل خدمات بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان اشاره کرد: از سال ۹۷ تاکنون ایجاد نظم و انضباط از دستاوردهای سازمان بیمه سلامت استان لرستان بوده است که با هدف افزایش انگیزه و دلگرمی موسسات و پزشکان طرف قرارداد در ارائه خدمات خالصانه و صادقانه به بیمه شدگان موثر خواهد بود.

فتحی بیرانوند خبر داد: در فروردین ماه سالجاری مجموع پرداختی های کلیه موسسات استان ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی در خصوص خدمات رسانی به مددجویان استان نیز خبر داد: ۲۲ هزار جلد دفترچه برای مددجویان در سطح استان صادر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در پایان اذعان داشت: منابع بیمه سلامت محدود است و مصارف نامحدود لذا نیازمند فرهنگسازی هستیم و استقرار بیمه سلامت الکترونیک، نسخه نویسی الکترونیکی و رفع همپوشانی و همکاری موسسات و پزشکان و در نهایت همکاری افراد می تواند ما را در تحقق ارائه و تسهیل و تسریع خدمات سلامت یاری کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید