مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۴۹ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
کار در مجموعه راهداری با جان مردم سر و کار دارد/ با تمام توان از مدیرکل و مجموعه کارکنان فعال حمایت می کنیم

مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه حراست نقش کاپیتان مجموعه را برعهده دارد، تصریح کرد: کار در مجموعه راهداری با جان مردم سر و کار دارد و هرگونه کوتاهی و خطا ممکن است منجر به مرگ گروهی از هموطنان شود از این رو با تمام توان از مدیرکل و مجموعه کارکنان فعال و پویا حمایت می کنیم و شرایط را برای پیشرفت امور به دور از حواشی فراهم می نمائیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ابراز داشت: رویکرد حراست تعامل دوسویه با همه همکاران، صیانت و پاسداری از مجموعه فعال است از این رو دفتر حراست به روی همه باز خواهد بود.

وی با بیان اینکه دیدگاه حراست در این دستگاه پیش‌بینی و پیشگیری کننده است نه مچ گیری، افزود: مجموعه فعال و پویا را باید پیش بینی کرد حفظ آبروی افراد دغدغه همکاران در حراست است و در این راستا توصیه امیرمؤمنان(ع) به مالک اشتر که می فرمایند:«ای مالک اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی فردا به آن چشم نگاهش مکن شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی» ملاک عمل ما خواهد بود.

امینیان با ابراز خرسندی از وجود نیروهای جوان و مستعد در راهداری لرستان گفت: اتفاق بسیار شیرینی که در کمتر دستگاهی مشاهده می شود بافت جوان مدیریت، معاونان و کارکنان راهداری لرستان است که به درک متقابل دغدغه ها و تعامل بیشتر کمک می کند.

وی با تقدیر از روحیه انقلابی و جهادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار کرد: حراست به عنوان مشاور در کنار مدیرکل و مجموعه در راستای پیشبرد اهداف سازمان متبوع و پیگیری و نظارت بهتر عمل می کند و برای تحقق این هدف منتظر شنیدن نظرات همه همکاران است.

مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری لرستان: گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان مشاغل حساس در اداره کل را در برنامه داریم ضمن اینکه به دنبال استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برقراری ارتباط با همکاران و ارائه آموزش‌های لازم به آنان هستیم.

امینیان روابط عمومی را زبان گویای سازمان خواند و با تقدیر از تلاش و پویایی کارکنان روابط عمومی راهداری لرستان و تبریک عناوین ملی کسب شده در سال جاری خاطرنشان کرد: امید است در کنار همکاران و در تعامل با دستگاه‌های ذیربط در حوزه حمل و نقل جاده‌ای نظیر پلیس راه، راه و شهرسازی و … بتوانیم در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در همه برنامه‌ها به ویژه ایمنی راه‌ها موفق شویم.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید