مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان خبر داد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۳ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
ضرورت هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی با دفاتر تسهیلگری

جلسه هماهنگي با دستگاهها و نهادهاي ارائه دهنده خدمات در مناطق حاشيه اي به ریاست مديركل امور اجتماعي استانداری، نمايندگان دستگاههاي اجرايي خدمات رسان در مناطق حاشیه نشین و مديران كليه دفاتر تسهيلگري و توسعه محلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،مریم پورسرتیپ در اين جلسه ضمن بيان نقش و جايگاه دفاتر تسهيلگري در برنامه های توانمند سازي محلات، از كليه دستگاهها و نهادهاي ارائه دهنده خدمات در مناطق حاشيه اي خواست كه به منظور جلوگيري از موازكاري و استفاده بهينه از منابع و رعايت عدالت در ارائه خدمات حتما با دفاتر تسهيلگري ارتباط و تعامل موثر داشته باشند.

پورسرتیپ همچنين تاكيد كرد: كليه مديران دستگاههاي اجرايي يكي از معاونين خود را به عنوان نماينده تام الاختيار جهت برقراري ارتباط موثر و ايجاد هماهنگي بيشتر با دفاتر معرفي كنند.

پورسرتیپ تشریح کرد: از آنجا که دستگاهها و نهادهای مختلفی در محلات حاشیه نشین، دارای پایگاههای خدماتی هستند و همگی با نیت خیر، در حال خدمات رسانی به ساکنین این محلات می باشند، اما این موازی کاری فرهنگی که به تعبیر مقام معظم رهبری ولنگاری فرهنگی می باشد، موجب نابسامانی و بی اعتمادی در بین ساکنین محلات می شود.چرا که محلات، از همه ی متولیان بصورت مستمر خدمات می گیرند و حتی بوده محلاتی که خدمات متعدد و تکراری گرفته اند و برخی محلات نیز خدمات کمتری دریافت می کنند و این باعث بی اعتمادی عمومی و عدم توازن در توزیع امکانات و خدمات می شود.

وی ادامه داد: از طرفی ما در ۱۵ محله کمتر برخوردار استان، دفاتر تسهیلگری داریم که دقیق ترین اطلاعات محله را دارند.لذا به دستگاهها تاکید می کنیم که هرگونه خدماتی را که قرار است در این محلات ارائه نمایند، حتما با مدیران دفاتر تسهیلگری محله هماهنگی لازم را بعمل آورده و بعد اقدام نمایند.

وی همچنین از دستگاهها خواست با خیرین و سمن های زیرمجموعه شان هماهنگی برای جلوگیری از موازی کاری در محلات و عدالت در برخورداری را بعمل آورند و هیچگونه تک روی و عدم هماهنگی از دستگاهها و متولیان خدمات پذیرفته نیست.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید