تاریخ: ۱۶:۵۰ :: ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بیش از۲۳هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل به بانک های عامل معرفی شده اند

رئیس ستادهماهنگی بازسازی استان لرستان با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند،افزود: ۴۲۵۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس ستادهماهنگی بازسازی استان لرستان با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند،افزود: ۴۲۵۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

رضا خواجه ای در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان با اشاره به اینکه پس از وقوع سیل ۶ ستاد معین در مناطق مختلف لرستان مستقر شدند و نسبت به شروع عملیات بازسازی اقدام کردند، اظهار داشت: ۳۸ هزار واحد مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفت که ۳۰ هزار و ۶۷۷ واحد خسارت دیده اعلام شد. بر همین مبنا نسبت به تشکیل پرونده متقاضیان اقدام شد.

مقام ارشدبازسازی استان لرستان با بیان اینکه ۱۳۱۹ واحد شهری احداثی و ۱۴ هزار و ۷۴۰ واحد روستایی احداثی و در مجموع‌ ۱۶ هزار و ۵۹ واحد احداثی مورد ارزیابی قرار گرفته است، تصریح کرد: در مجموع ۶۴۰۰ واحد تعمیری نوع یک و ۱۱ هزار و ۱۷۷ واحد تعمیری نوع دو ارزیابی شده است.

وی یادآور شد: همچنین۱۰۳۳ واحد تجاری شهری و ۱۸۰ واحد تجاری روستایی خسارت دیده از سیل ارزیابی شدند.

خواجه ای با تاکید بر اینکه تا امروز ۲۳ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده اند، افزود: ۵۴۵۸ واحد احداثی، ۱۰۹۷۴ واحد تعمیری و ۶۶۸۰ واحد معیشتی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند که در مجموع از این تعداد ۵۰۰۲ واحد موفق به عقد قرارداد شده اند.

وی افزود: در مرحله اول ۲۳۹ واحد احداثی، ۳۰۱۵ واحد تعمیری و ۹۹۶ واحد معیشتی که در مجموع شامل ۴۲۵۰ واحد می شوند موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

رئیس ستادهماهنگی بازسازی استان لرستان عنوان داشت: همچنین‌ ۱۲ هزار واحد کمک بلاعوض به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان دریافت کرده اند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید